در رسانه / فعالیت ۲۱ مرکز نگهداری کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست در آذربایجان‌غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: در استان، ۲۱ مرکز نگهداری کودکان بد سرپرست و بی‌سرپرست وجود دارد و در هر رده سنی، پانزده کودک نگه داری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی ،  پرورین محمدپوری با حضور در نشست اصحاب رسانه اظهار کرد: ۲۱ مرکز نگهداری کودکان بد سرپرست و بی‌سرپرست در سطح آذربایجان‌غربی وجود داشته و در هر رده سنی پانزده کودک نگهداری می‌شود، هم چنین در مهاباد با مشارکت خیرین، ساختمان ۳ طبقه مجهز با امکانات فرهنگی و ورزشی تاسیس شده است.

وی افزود:در پی اقدامات مهم در حوزه مسکن، تامین اعتبار از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با بنیاد مستضعفان برای۱۶۴ واحد مسکونی تحت عنوان مسکن مددجویی در نظر گرفته شده است.

محمدپوری ادامه داد: در مجموع ۱۰۵ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی داریم که ۶۵ هزار خانوار مستمری بگیر بوده و هم چنین تعداد مستمری بگیران معلول بهزیستی ۵۲ هزار و ۶۰۶ نفر است.

مدیرکل بهزیستی اضافه کرد: در دولت سیزدهم تعداد هفت پروژه عمرانی تعریف شده که یکی از ویژه‌ترین و مهم‌ترین این پروژه‌ها، ایجاد کمپ ترک اعتیاد بانوان بوده که در دو ماه گذشته به بهره‌برداری رسید.

وی عنوان کرد: در سال گذشته ۱۱ میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان کمک، با حمایت بنیاد مستضعفان در قالب کمک موردی به مددجویان انجام گرفته و ضمنا با اعتبار ۳۴۲ میلیارد و ۹۷ میلیون تومان، به تعداد ۲ هزار و ۶۱۱ نفر شغل ایجاد شده است

کد خبر 113960

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد