در رسانه / ۱۶۴ واحد مسکن مددجویی در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود

معاون اشتغال و توانمند سازی مردمی سازمان بهزیستی آذربایجان غربی گفت: در هفته بهزیستی سال‌جاری ۱۶۴واحد مسکونی افتتاح می‌شود.

حمیدرضا سوری،۳۰ تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، افزود: در سال گذشته کل تعهد سازمان ایجاد اشتغال برای ۱۶۰۰نفر بود که استان در پایان سال با ایجاد اشتغال برای ۲۶۱۱نفر و مجموع منابع پرداخت شده به مبلغ ۳۴۲میلیارد و ۹۷میلیون تومان رتبه اول کشور را در ایجاد اشتغال کسب کرد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته برای ۶۶۵ نفر مددجوی تحت پوشش بهزیستی در استان به مبلغ ۵ میلیارد تومان مشوق‌های حمایتی با هدف پایداری شغلی پرداخت شد.

سوری با تاکید به اینکه گروه اشتغال سازمان بهزیستی ۱۸تا ۵۵ساله است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۵۲۷۳ نفر تحت پوشش نیازمند شغل در استان داریم که امسال اعتباری که برای این حوزه در نظر گرفته شده ۳۲۰ میلیارد تومان است و تاکنون ۱۵۲۲نفر را برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی کرده‌ایم.

وی درخصوص پرداخت کمک هزینه مسکن نیز یاد آور شد: در سال گذشته سهم بهزیستی در این بخش ۴۱۶ واحد بود که ۵۱۶ واحد با اعتبار ۱۰۲ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان ایجاد کردیم.

کد خبر 113952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد