پیشوا | برگزاری مراسم زیارت عاشورا باحضور معلولین ومددجویان

آئین سوگواری امام حسین (ع) ویاران با وفایش در تالار قران صحن مطر امام زاده جعفر(ع) با حضور حداکثری معلولین ومددجویان بهزیستی و مسئولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این مراسم که با حضور محمد حسینی امام جمعه، تاجیک نوری فرماندار و تقی زاده دادستان  برگزار شد، معلولین به همراه خانواده هایشان و زنان سرپرست خانوار با عزاداری و مرثیه سرای توسط مداحان اهل بیت شرکت کردند.

تاجیک نوری فرماندار در این مراسم ضمن تشکر از فعالیت های اداره بهزیستی در حوزه های فرهنگی   گفت : سازمان بهزیستی از جمله نهادهای اجتماعی است که در جامعه نقش پر رنگ و بسزایی در جهت حمایت از خانواده ها دارد،   که جا دارد این نقش همچنان پر رنگ و اثرگذار مسیر فرهنگ‌سازی و کمک به جامعه هدف را دنبال کند.

وی  در ادامه سخنان خود بیان  نمود:معلولیت محدودیت نیست، بلکه می توان از شرایط موجود فرصتی ساخت برای بهره مندی از امکانات و ظرفیت ها به منظور زندگی بهتر و راحت تر.
فرماندار شهرستان در ادامه سخنان خود با گرامیداشت نام و یاد شهید جمهور و شهدای خدمت اظهار داشت:درود و رضوان خدا بر شهید جمهور دکتر رییسی که در زمان دولت ایشان خدمات ارزنده ای به جامعه هدف بهزیستی ارائه شد که از آن جمله، آزمون استخدامی ویژه توان یابان برای اولین بار، افزایش چند برابری حقوق، تامین تجهیزات ویژه مددجویان، تقویت مراکز توان بخشی و اورژانس اجتماعی، افزایش مسکن و دیگر خدمات در حوزه های مختلف را می توان نام برد.

موسوی سرپرست بهزیستی پیشوا نیز در این مراسم اهمیت دادن به مباحث فرهنگی  همیشه در دستور کار سازمان بهزیستی بوده است و توجه به این اصول در فعالیت های  بهزیستی همیشه دیده شده است.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم های مذهبی، قرائت زیارت عاشورا، شرکت در نمازجمعه، برگزاری جشن های ملی و مذهبی از جمله اقدامات فرهنگی و اجتماعی بهزیستی در چند سال اخیر جهت تقویت روحیه مددجویان این سازمان بوده است که با استقبال ویژه ای  برگزار شده است.

در حاشیه این برنامه، مسئولین شهرستان از نمایشگاه فعالیت‌های توان یابان شهرستان پیشوا بازدید نمود ودرکنار این نمایشگاه نیز تست فشار خون، وزن وقد معلولین انجام شد.

کد خبر 113888

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد