به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نادره افشارها گفت: روابط عمومی هنر مردمداری است، زیرا تلاش خود را معطوف تنظیم روابط سازمان و مردم میکند، هوشمندانه سعی مینماید اهداف و برنامه های سازمان را با اتکا به اصول اخلاقی و رسالت حرفهای در قالب کار در جهت تحقق و حفظ منافع سازمان و مردم بکار ببندد. وظیفه روابط عمومی برقراری ارتباط صحیح، منطقی و اصولی با مخاطبین سازمان ها اعم از کارکنان، گروههای تحت حمایت، خیرین، شرکاری اجتماعی سازمان و سایر بخش ها و آحاد جامعه و اطلاع رسانی شفاف و روشن و دریافت انتظارات و خواسته های آن ها و انتقال آن به سازمان و یا سازمان های مربوطه می باشد.
رئیس بهزیستی ضمن تشکر از مسئولین حاضر در این جلسه، روابط عمومی را پل ارتباطی مستحکم بین افراد جامعه، سازمانها و نهادها خواند که همواره می کوشد در ارتقاء و پیشرفت سازمان نقش خوب و موثری ایجاد نماید. روابط عمومی یکی از عناصر اصلی و کاربردی در ارتقاء و پیشرفت سازمان ها می باشد که باید جایگاه ویژهای را به آن اختصاص داد.
نظر شما