شهریار | حضور و دیدار رئیس و مسئولین اداره بهزیستی شهرستان با فرزندان شبه خانواده به مناسبت هفته بهزیستی

اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی، همزمان با هفته بهزیستی در راستای ارتقای روحیه نشاط و شادابی فرزندان شبه خانواده انجام پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛   همزمان با هفته بهزیستی، ناصر نیک افشار رئیس اداره بهزیستی شهریار به همراه  علی اکبر پولیکی مسئول امور اجتماعی، زهره لرد کارشناس حوزه اجتماعی به دیدار فرزندان بدون سرپرست و فاقد سرپرست موثر واقع درمرکزشبه خانواده زنده یاد نجاتی که تحت نظارت بهزیستی شهریار می باشد رفتند و ضمن گفتگوی صمیمی با این فرزندان، از نزدیک در جریان برنامه های فرهنگی و ورزشی، امور تربیتی، اشتغال و توانمندسازی پسران مرکز قرار گرفتند.

نیک افشار دراین نشست صمیمانه ضمن تبریک هفته بهزیستی و تشکر از زحمات مسئولین مرکز، گفت و شنود صمیمی با فرزندان در خصوص مسائل فردی، علائق، فعالیت‌های اجتماعی، هنری، ورزشی و فرهنگی انجام داد و همچنین بر ضرورت سلامت جسم و روح فرزندان و تاثیر مستقیم آن بر سایر ابعاد رشدی و توانمندی های آنها بر پرورش متوازن حیطه های مهارتی فرزندان تاکید کرد.

گفتنی است در این دیدار صمیمی ضمن برگزاری مسابقه ورزشی رشته دارت و شنیدن دلنوشته فرزندان که به مناسبت هفته بهزیستی و با موضوع نهضت حسینی، خدمت مردمی و همچنین جشن تولد یکی از فرزندان با حضور مسئولین بود، توسط مسئولین به نفرات برتر جوایزی اهداشد.

کد خبر 113874

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد