شهرتهران| برگزاری کارگاه آموزشی کنترل خشم ویژه بانوان سرپرست خانوار

کارگاه آموزشی کنترل خشم به مناسبت هفته بهزیستی ویژه ۳۵ نفر از بانوان سرپرست خانوار به همراه فرزندان آنها در مرکز شهید ذوالفقاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس مرکز شهید ذوالفقاری با اعلام این خبر افزود: طبیعتا همه انسان ها در طول زندگی هیجانات متعددی را تجربه می کنند که یکی از آن ها خشم است و راهکارهای مقابله با این هیجان توسط مدرس کارگاه به افراد حاضر آموزش داده شد.


 مدرس دوره به افراد حاضر اظهار داشت: افراد به مرور زمان با هر اتفاق و تلنگری عصبانی شده و ابراز خشم غیر قابل کنترلی خواهند داشت بنابراین روانشناسی کنترل خشم تاکید می کند که ابتدا راهها و مهارت کنترل خشم را آموخته و آموخته ها را عملی سازیم تا به مراتب میزان خشم نیز کاهش یابد.

وی در ادامه عنوان کرد: در واقع حس عصبانیت یک رفتار طبیعی هست و جای هیچ نگرانی نیست چون خشم یکی از رفتارهای وجودی انسان است و کسی که هیچ وقت عصبانی نشود بیمار می‌باشد. اما نگرانی زمانی بوجود می آید که عملکردمان در زمان خشم تند و کوبنده باشد این خیلی مهم بوده و باید بررسی شود و اگر مهارت کنترل خشم خودمان را نداشته باشیم می توانیم با دست های خودمان زندگیمان را از بین ببریم و در نزد دیگران نتوانیم جذاب باشیم.

گفتنی است، راهکاری مقابله با خشم از جمله: راهکارهای کنترل خشم و عصبانیت، مکث کنید، از جایی که هستید خارج شوید، آب بنوشید، دوش بگیرید، به نشانه‌های خشم خود دقت کنید، یک قلم و کاغذ پیدا کنید، کمک گرفتن از دیگران عنوان شد.

کد خبر 113834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد