خدمات رایگان شبانه روزی اورژانس اجتماعی به افراد آسیب دیده جامعه

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان میاندوآب گفت: مراکز اورژانس اجتماعی خدمات تخصصی به موقع را شبانه‌روزی و رایگان ارائه می دهند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی میاندوآب،
عباس پورحسین اظهار کرد: اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و در دسترس قرار دادن اورژانسی خدمات تخصصی اجتماعی روانی به افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی که در شرایط بحرانی قرار گرفته اند خدمات ارائه می‌دهد.

پورحسین تصریح کرد: در سطح کشور مراکز اورژانس اجتماعی خدمات تخصصی به موقع و در دسترس را برای گروه‌های هدف که شامل کودکان آزاردیده، همسران آزار دیده، سالمندان آزاردیده، معلولان آزاردیده، افرادی که قصد خودکشی دارند و یا اقدام به خودکشی کرده اند، دختران و پسران فراری از منزل، دختران و زنان در معرض آسیب و یا آسیب دیده اجتماعی و افراد دارای اختلاف خانوادگی حاد، کودکان خیابانی، افرادی مبتلا و در معرض آسیب در تمامی گروه‌های سنی و به صورت شبانه روزی و رایگان ارائه می دهد.

لازم به ذکر است مراکز مداخله در بحران مرکزی است که در بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی تحت عنوان مرکز اورژانس اجتماعی خدمات ارائه می‌دهند، خدمات تخصصی در این مرکز به صورت سرپایی ارائه می‌گردد.

همچنین خط تلفن ۱۲۳ اورژانس اجتماعی نیز یک خط تلفن سه رقمی است که به صورت ۲۴ ساعته به افرادی که در معرض بحران و آسیب‌های اجتماعی قرار گرفته اند خدمات تخصصی به صورت تلفنی ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: پایگاه خدمات اجتماعی نیز در مناطق آسیب‌خیز، با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سکونتگاه‌ها و مناطق حاشیه نشین و آسیب خیز نسبت به توانمندسازی ساکنان این محلات با روش مددکاری جامعه‌ای و خدمات اجتماع محور با مشارکت ساکنان این محلات در حال انجام است.

خدمات رایگان شبانه روزی اورژانس اجتماعی به افراد آسیب دیده جامعه

خدمات رایگان شبانه روزی اورژانس اجتماعی به افراد آسیب دیده جامعه

کد خبر 113771

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد