بهار| برگزاری مسابقه ویلچر رانی به مناسبت هفته بهزیستی

یک دوره مسابقه ویلچر رانی به مناسبت هفته بهزیستی با شعار<< نهضت حسینی، خدمت مردمی>> با همکاری اداره ورزش و جوانان و مرکز مثبت زندگی کد 338 و با حضور جمعی از مسئولین ادارات شهرستان در محل زمین چمن اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بهار منیعی فرد؛ رئیس اداره بهزیستی شهرستان ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بهزیستی به حاضرین و همچنین تشکر از حضورمعلولین شرکت کننده در این مسابقه گفت؛ بهزیستی تمام توان خود را جهت مناسب سازی و تردد معلولین عزیز جهت انجام فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی را بکار برده و گفت مناسب سازی یکی از دغدغه های مهم بهزیستی بوده و می باشد و از مسئولین حاضر در جمع خواستار رسیدگی به امور مناسب سازی معابر راهی سطح شهرستان بودند.

 در ادامه شالبافیان معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بهار ، ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بهزیستی به رئیس اداره، کارکنان و افراد جامعه هدف بهزیستی و تشکر بابت اجرای این مسابقه  گفت ؛ فرمانداری در کنار بهزیستی جهت مناسب سازی معابر عمومی جهت تردد راحت و آسان معلولین است.

همچنین در ادامه جعفری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان؛ با تبریک هفته بهزیستی گفت؛ هدف از برگزاری این مسابقه استفاده برابر معلولین در کنار سایر مردم عادی جهت شرکت در مسابقات و استفاده از اماکن ورزشی دانست و اسامی و مشخصات 3 نفر از معلولین شرکت کننده در مسابقه ( اول تا سوم) را جهت انجام تست جهت عضویت در هیئت ویلچر رانی جانبازان و معلولین انتخاب کردند. 

گفتنی است در پایان از شرکت کنندگان در مسابقه ویلچر رانی جهت یاد بود با اهدای تندیس و جوایزی تقدیر به عمل آمد و در انتها برای بانوان حاضر نیز مسابقه دارت برگزار گردید. 

کد خبر 113723

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد