بیله سوار|  افتتاح سه باب مسکن مددجویی و ۸۰ طرح اشتغالزایی در شهرستان بیله سوار

به گزراش روابط عمومی، همزمان با ششمین روز از هفته بهزیستی و با شعار "نهضت حسینی، خدمت مردمی" با حضور اصغری فرماندار شهرستان، مهرآوران جانشین فرماندهی س پ اه، نیک سرشت معاون مشارکت های مردمی، محمدی رئیس اداره بهزیستی بیله سوار، و کارشناسان مسکن ستادی و شهرستانی بهزیستی تعداد ۸۰ طرح اشتغال زایی و سه باب واحد مسکونی در شهرستان بیله سوار به بهره برداری رسید.

محمدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان بیله سوار گفت: درحال حاضر تعداد ۲۶ واحد مسکونی در حال ساخت در شهرستان وجود دارد که در سریع ترین زمان جهت استفاده جامعه هدف در اختیار خانواده ها قرار می گیرد.

نیک سرشت معاون مشارکتهای مردمی  بهزیستی استان ضمن تشکر از حمایت های فرمانداری، وضعیت شهرستان از بابت ارائه تسهیلات اشتغا لزایی و ساخت مسکن را مناسب توصیف کرده و از فرمانداری خواست در راستای جذب صددرصدی اعتبارات اشتغالزایی،   بانکهای عامل در سطح شهرستان همکاری های لازم با معرفی شدگان بهزیستی را بعمل آروند.

نیک سرشت همچنین اشاره کرد: در جریان سال ۴۰۲ اعتبار اشتغال زایی اختصاص یافته به شهرستان بیله سوار ۱۳ میلیارد تومان بود که در سال ۱۴۰۳ این مبلغ به ۱۴میلیارد  و ۷۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.  

اصغری فرماندار شهرستان هم ضمن تبریک هفته بهزیستی، آمادگی مجموعه فرمانداری را در راستای موانع موجود در راه اشتغال مددجویان را اعلام کرده و از تحقق ۱۰۰درصدی  برش اشتغال توسط مجموعه بهزیستی شهرستان تقدیر کرد.

کد خبر 113662

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد