رسانه| به مناسبت هفته بهزیستی.
۶۷ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی افتتاح شد

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: در استان بوشهر در سال جاری و این مراسم شاهد افتتاح ۶۷ واحد مسکونی برای مددجویان سازمان بهزیستی در سراسر استان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، صبح چهارشنبه سوم مرداد ماه ۱۴٠۳، آیین واگذاری همزمان دو هزار و ۶۲۲ پروژه مسکن مددجویان بهزیستی در سطح کشور و ۶۷ واحد استان بوشهر و همچنین آیین رونمایی همزمان ۱۰۳ پنل خورشیدی کوچک مقیاس ویژه مددجویان بهزیستی در سطح استان بوشهر، در شهرستان تنگستان روستای قباکلکی بمناسبت هفته بهزیستی برگزار شد.

حیدر عزیزنژاد در این آیین اظهار کرد: این افتخار را داریم که در هفته بهزیستی با شعار نهضت حسینی، خدمت مردمی در مراسم افتتاح واگذاری منازل مسکونی مددجویان بهزیستی، که به صورت سراسری در حال برگزاری است، هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر عنوان کرد: ما در استان بوشهر در سال جاری و این مراسم شاهد افتتاح ۶۷ واحد مسکونی برای مددجویان سازمان بهزیستی در سراسر استان هستیم.


وی در ادامه بیان کرد: این واحدهای مسکونی به همت مددجویان بهزیستی، زمین و تسهیلاتی که دولت در اختیار آن‌ها قرار داده است و با کمک‌های بلاعوض بهزیستی انجام شده است.

عزیزنژاد بیان کرد: برای کمک‌های بلاعوض در این ۶۷ واحد مسکونی مبلغ هفت میلیارد تومان از طرف بهزیستی به مددجویان در مرحله ساخت خانه‌ها اهداء و تقدیم شده است.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر در ادامه افزود: بسیار مایه خرسندی است برای تأمین مسکن که یکی از نیازهای ضروری، پایه و اساسی است این قدم‌های ارزشمند برداشته شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر ما بیش از دو هزار و ۱٠٠ واحد مسکونی داشته‌ایم، بیان کرد: در سه سال گذشته ۶۲۳ واحد مسکونی تأمین شده و این‌ اقدامات مهم و مفید نشان دهنده این است که به این نیاز اساسی توجه شده است.

عزیزنژاد تصریح کرد: علاوه بر تأمین مسکن، امسال ۱٠۳ پنیل خورشیدی با برآورد ۱۵ میلیارد تومان نیز برای مددجویان بهزیستی تأمین و احداث شده است.

وی عنوان کرد: این پنل‌های خورشیدی علاوه بر اینکه انرژی برق را از انرژی خورشیدی تأمین می‌کنند و انرژی پاک است در تامین برق کشور کمک شایانی است.

عزیزنژاد در پایان افزود: پنل‌های خورشیدی علاوه بر تأمین انرژی برق، می‌توانند درآمد کمک معیشتی نیز برای مددجویان داشته باشند و امیدواریم که این اقدامات منجر به توانمندی و شکوفایی بیشتر مددجویان و جامعه هدف بهزیستی باشد.

کد خبر 113527

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد