دررسانه|۹۵ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی خوزستان واگذار شد

ایسنا/خوزستان آیین واگذاری ۹۵ واحد مسکونی به مددجویان و معلولان تحت پوشش و بهره‌برداری از ۱۴۱ طرح اشتغال و ۱۲ مرکز غیر دولتی خوزستان به مناسبت هفته بهزیستی امروز (۳ مردادماه) به صورت همزمان با سراسر کشور در استان برگزار شد.

در اهواز نیز به صورت نمادین آیین واگذاری ۱۰ واحد مسکونی و بهره‌برداری از  ۱۵ طرح اشتغال، یک مرکز شلتر زنان، یک کمپ ترک اعتیاد و یک مرکز مشاوره با حضور مدیرکل بهزیستی استان خوزستان و فرماندار اهواز برگزار شد.

مهران کریمیان مدیرکل بهزیستی خوزستان در حاشیه این آیین در اهواز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌های تامین مسکن برای مددجویان اظهار کرد: در این مرحله، ۹۵ واحد مسکونی ویژه خانوار تک معلول، زنان سرپرست خانوار و خانوار دارای حداقل دو عضو معلول در استان خوزستان ساخته و واگذار شده و متراژ متوسط هر واحد ۹۰ مترمربع است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: هزینه ساخت این واحدهای ارزان‌قیمت از محل تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی، کمک‌های بلاعوض بهزیستی و مشارکت خانوارها تامین شده است .

مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: هزینه ساخت ۹۵ واحد ۵۷ میلیارد تومان و زمین این واحدها خودمالکی بوده است. کمک بلاعوض پرداختی بهزیستی برای ساخت یا خرید این واحدها مبلغ ۱۱ میلیارد تومان بوده است و با مشارکت بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و اداره‌کل راه و شهرسازی، انشعابات آب، برق، گاز و پروانه‌های ساخت رایگان صادر شده است.

کد خبر 113434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد