اقدامات اداره بهزیستی شهرستان جوانرود | هفته بهزیستی

مروری بر چند خبر از اقدامات صورت‌گرفته توسط اداره بهزیستی شهرستان جوانرود در هفته بهزیستی

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

- هفته بهزیستی در شهرستان جوانرود با حضور کارکنان در مزار شهداء، غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهداء آغاز شد. شرکت‌کنندگان در این مراسم با قرائت فاتحه بر مقام شامخ شهداء شهرستان جوانرود ادای احترام کرده و با آرمان‌های بلند امام راحل، مقام معظم رهبری و شهداء میثاقی دوباره بستند.

رئیس  بهزیستی شهرستان جوانرود در این آیین گفت: شهیدان همواره زنده هستند و شهادت راهی برای رستگاری و پیروزی دین است و همه ما مدیون شهداء هستیم. امروز وظیفه ما انتقال ارزش‌های آنان به نسل‌های آینده است.


- در هفته بهزیستی، مرکز توانبخشی چندمعلولیتی "ئاسو" در شهرستان جوانرود توسط معاون سیاسی فرماندار افتتاح شد. در این مراسم، فرزین رئیس اداره بهزیستی این شهرستان، عنوان کرد: در این مرکز انواع خدمات گفتار درمانی، کاردرمانی، فیزیوتراپی و روان‌شناسی به کودکان دارای معلولیت به‌صورت رایگان ارائه می‌شود. مصطفی رجبی معاون فرماندار نیز ضمن تبریک هفته بهزیستی، از اقدامات انجام شده توسط بهزیستی قدردانی کرده و افزود: این خدمات، بسیار مهم و خدمت در بهزیستی نوعی عبادت واقعی است.


- نمایشگاه محصولات تولیدی مددجویان، در محیط اداره بهزیستی شهرستان جوانرود دایر شد که مورد بازدید فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان قرار گرفت.

مسئولین بازدیدکننده، از مسئولین اداره بهزیستی این شهرستان به جهت برپایی این نمایشگاه و کیفیت محصولات عرضه شده در آن و همچنین توجه به اشتغال مددجویان تقدیر کردند.

در پایان مقرر شد با همکاری سایر دستگاه‌ها، مکانی وسیع‌تر به نمایشگاه محصولات تولیدی مددجویان اختصاص یابد.


- به‌همت مرکز مثبت زندگی ۱۱۶۱ شروینه بهزیستی شهرستان جوانرود و با مشارکت درمانگاه شروینه، مددجویان کم‌بضاعت و سالمندان تحت پوشش، به‌صورت رایگان ویزیت شدند. در این برنامه ۲۵ نفر از مددجویان تحت پوشش این مرکز، ویزیت شده و توصیه‌های پزشکی به آنان ارائه شد.


- کارگاه آموزشی شیوه زندگی سالم در دوران سالمندی و نظام ارجاع و کنترل فشارخون برای ۳۰ نفر از مددجویان دفتر بانوان و خانواده و توانخواهان شهرستان جوانرود (مرکزمثبت زندگی ۳۲۷۱)، با همکاری شبکه بهداشت شهرستان در محل سالن جلسات اداره بهزیستی برگزار شد و در انتهای این کارگاه آموزشی، تست قند خون و فشار خون توسط کارشناسان شبکه بهداشت انجام و توصیه‌های پزشکی به مددجویان تجویز شد.


- دکتر حسینی فرماندار شهرستان جوانرود، به‌همراه تعدادی از مسئولین ارشد این شهرستان، با  مجموعه کارکنان بهزیستی دیدار کرد.  فرماندار در این دیدار ضمن تبریک هفته بهزیستی، از اقدامات و خدمات ارائه شده در یکسال گذشته توسط مجموعه بهزیستی قدردانی کرد و کار در بهزیستی را سخت و طاقت‌فرسا اما نوعی عبادت خواند. فرزین رئیس اداره بهزیستی نیز از همراهی ایشان و مجموعه فرمانداری با بهزیستی تقدیر و گزارشی از اقدامات انجام شده طی یکسال گذشته ارائه کرد.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

کد خبر 113398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد