ضرورت کیفی‌سازی تجهیزات معلولان مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار رعایت کیفی‌سازی در تجهیزات معلولان شد و گفت: کشف استعداد معلولین یکی از کارهای مهم بهزیستی باید باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران و به نقل از ایسنا؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در دیدار مدیرکل و معاونین بهزیستی استان مازندران به مناسبت هفته بهزیستی، اظهار کرد: وظیفه اخلاقی انسانی این است که یک انسان سالم به یک انسان دارای مشکل کمک کند، شکرانه بازوی توانا گرفتن دست ناتوان است.

وی با بیان اینکه بسیاری از معلولین استعدادهایی دارند و باید شکوفا شود، افزود: معلولان هنرنمایی‌هایی انجام می‌دهند که افراد سالم نمی‌توانند انجامشان دهند، همین کشف استعداد معلولین و افراد دیگر یکی از کارهای مهم بهزیستی باید باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به ایجاد اشتغال معلولان پرداخت و گفت: تجهیزات و تولیدات ایرانی که در اختیار معلولان قرار می‌گیرد باید دارای کیفیت مطلوب باشد.

آیت الله لائینی با تاکید بر اینکه بهزیستی و همه نهادهای دیگر باید دانش‌بنیان شوند این رویکرد به کشف استعدادها کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: دانش بنیان شدن به ساخت تجهیزات لازم برای معلولان کمک می‌کند.

وی بیان کرد: جامعه هدف بهزیستی بیش از ضایعات بدنی، ضایعات عاطفی دارند، از این رو کارکنان شما و شخص مدیر شهرستان نباید دچار سخت‌گیری شود. برخورد مناسب و خدمات مطلوب ضایعات عاطفی را جبران می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران از مسئولان بهزیستی درخواست کرد برای ایجاد انگیزه، حامیان جامعه معلولان مورد تکریم قرار گیرند.

کد خبر 113102

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد