دیدار مدیرکل بهزیستی مازندران با حضرت آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی، فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران باتفاق اعضای شورای معاونین با حضرت آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان در این دیدار با بیان اینکه شعار هفته بهزیستی امسال " نهضت حسینی خدمت مردمی" است، گفت: ۷۲هزار خانواده در استان مستمری دریافت می کنند و در مجموع ۳۹۳ هزار نفر تحت پوشش خدمات مستمر و غیر مستمر بهزیستی مازندران هستند و دو سال است که با همت دولت مردمی و حمایت مجلس شورای اسلامی و پیگیری رییس سازمان بهزیستی کشور پشت نوبت مستمری نداریم. 

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه بیش از ۸۰۰ موسسه، مرکز شبانه‌روزی و روزانه با مجوز و تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان در حال فعالیت می باشند، افزود: در حال حاضر ۶۱هزار فرد دارای معلولیت، ۱۷هزار زن سرپرست خانوار، بیش از ۶۰۰ فرزند سازمان که ۱۸۰ نفرشان در مراکز نگهداری می شوند و باقی در بین خانواده‌های امدادبگیر با حکم قضایی زندگی می‌کنند از خدمات سازمان بهره مند هستند.

وی ادامه داد: ۱۹مرکز نگهداری کودکان و ۲۲۰ مرکز مشاوره خانواده در استان فعالیت دارند.

بریمانی یادآور شد: ۱۹مرکز اورژانس اجتماعی در ۱۹شهرستان و هشت پایگاه خدمات اجتماعی داریم که بیشترین مسائل در این حوزه مربوط به مشکلات حاد خانوادگی می باشد و با مداخلات موثر کارشناسان شاهد توفیقاتی بوده و هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در طی بیش از ۲۰ سال اخیر سازمان بهزیستی در مقابله با اعتیاد اقدامات اثرگذاری انجام داده که ما هم در حال ادامه مسیر هستیم.

وی با تاکید بر اینکه بهزیستی دو بازوی کمکی به نام مراکز غیردولتی و خیرین نیک‌اندیش دارد؛ اظهار داشت: بهزیستی استان با تلاش همکاران موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی سال گذشته در دو محور عمومی و اختصاصی شده است.

بریمانی از تحت پوشش قرار گرفتن ۳۷هزار خانواده جدید در دولت سیزدهم خبر داد و تصریح کرد: تجهیزات مورد نیاز افراد دارای معلولیت به ‌صورت رایگان در اختیارشان قرار می گیرد و هیچ پشت نوبتی دریافت تجهیزات کمک توانبخشی نداریم.

کد خبر 113100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد