دیدار معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با نماینده ولی‌فقیه در گیلان

علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر یکروزه خود به گیلان به همراه آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان و جمعی از همکاران بهزیستی با آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گیلان ، آیت الله رسول فلاحتی در این دیدار ضمن تبریک هفته بهزیستی ، خدمت در بهزیستی را مقدس و از توفیقات الهی دانست و به دلیل شرایط خاص و جامعه هدف دارای معلولیت و گروههای آسیب دیده گفت :کارکنان بهزیستی بااستعانت از خدای متعال و پیگیری‌های لازم در راستای حل مشکلات این عزیزان بایستی گام بردارند.

وی خدمت به مردم را از بالاترین عنایات خداوند به بندگان خاص خود دانست و گفت: تکریم مراجعین و مردم از وظایف همیشگی کارکنان دستگاه‌های دولتی است. افراد شاغل در بهزیستی باید در این امانت الهی کوشا باشند و در رسیدگی و چاره‌اندیشی از مشکلات جامعه هدف اهتمام ورزند.

علی محمد قادری هدفِ اصلی از این سفر را، استمرار راه رئیس‌جمهور فقید، تکرار و پیگیری موضوعات تکافل اجتماعی و ظرفیت‌سازی اجتماعی عنوان کرد و گفت: ما وظیفه داریم به‌ میان مردم برویم و نیاز آن‌ها را جویا شویم؛ نه‌اینکه مردم مجبور شوند به ادارات دولتی رفته و اعلام نیاز کنند.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشورافزود:مشکلات مردم  و خدمت  به مردم تا بعد از   پایان دولت سیزدهم  ادامه دارد و ما با مردم جزو مردم و متکی به مردم هستیم.

وی در ادامه گفت : از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت در توجه و حمایت از جامعه هدف و مجموعه بهزیستی قدردانی می کنم.

کد خبر 112982

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد