اعزام ۸۰ نفر از مددجویان زائر اولی به مشهد مقدس

به مناسبت گرامی‌داشت هفته بهزیستی، ۸۰ مددجوی دارای معلولیت به همراه خانواده به مشهد مقدس اعزام شدند. 

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه این اقدام را از برکات سفر محمدعلی قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد و گفت: تهیه بلیط برای ۸۰ مددجوی زیارت‌اولی با توجه به حجم بالای سفرها در ایام تابستان کاری بسیار دشوار بود که به فضل خداوند و مساعدت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، این امر محقق شد و تعداد دو واگن از قطار به افراد دارای معلولیت و همراهان اختصاص یافت.

صفدر مظفری‌راد معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان کرمانشاه در رابطه با این سفر زیارتی گفت: این برنامه معنوی، از مصوبات سفر رئیس سازمان بهزیستی کشور به شهرستان‌های سنقروکلیایی و هرسین است که به‌همت ایشان و خیرینی از سراسر صورت گرفت. 

مظفری‌راد افزود: زائر اولی‌ها از امکانات هتل‌های مناسب‌سازی شده استفاده خواهند کرد. 

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان ضمن اشاره به اینکه سفر امروز چهارمین سفر در سال جاری است عنوان کرد: خانواده‌های دارای اعضای معلول اگر تفریحات و فراغت داشته باشند می‌توانند با روانی آرام، از فرد دارای معلولیت نگهداری کنند که با کمک خیرین این امر می‌تواند محقق گردد.

شایان ذکر است که برنامه اعزام ۸۰ مددجوی زائر اولی، با بدرقه معنوی خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه صورت گرفت.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

کد خبر 112901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد