حضور ریاست دادگستری و دادستان قاینات در اداره بهزیستی شهرستان

خاکشور ریاست دادگستری و عبدالله زاده دادستان قاینات به مناسبت هفته بهزیستی در بهزیستی شهرستان قاینات حضور پیدا کردند

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان قاینات،در سومین روز از هفته بهزیستی خاکشور ریاست دادگستری و عبدالله‌زاده دادستان شهرستان قاینات با حضور در اداره بهزیستی با خزاعی ریاست بهزیستی دیدار نمودند.

در این دیدار که به جهت تبریک هفته بهزیستی انجام گردید،خزاعی ضمن قدردانی از حضور ریاست دادگستری و دادستان،عملکرد یکساله بهزیستی شهرستان را بصورت خلاصه ارایه نمود و نیز درخواست‌هایی‌ را به جهت همراهی بخش قضائی شهرستان با بهزیستی را عنوان نمود.

خاکشور ریاست دادگستری ضمن تبریک و گرامیداشت هفته،بهزیستی را از ارگانهایی که بیشترین مراودات را با دادگستری دارد عنوان نمود و آمادگی خود و مجموعه دادگستری را برای همراهی و همکاری با بهزیستی مخصوصاً در احکام جایگزین برطبق درخواست بهزیستی،اعلام کرد.

در ادامه عبدالله زاده دادستان شهرستان نیز ضمن تبریک هفته بهزیستی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید فیاض بخش،از همکاری مجموعه دادسرا براساس قانون و شرع با بهزیستی طبق گذشته یاد کرد و در پیشبرد اهداف بهزیستی اعلام همکاری نمود.در ادامه پیشنهاد بازدید میدانی قضات دادگستری از مراکز اجتماعی و توانبخشی بهزیستی از طرف هردو بزرگوار داده شد.

در انتها ریاست دادگستری و دادستان از مرکز فوریتهای اجتماعی شهرستان بازدید نموده و از نزدیک با پرسنل این مجموعه دیدار و چالشها و نظرات پرسنل مجموعه را شنیدند.

کد خبر 112851

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد