افتتاح یک دستگاه واحد مسکونی در شهرستان نهبندان همزمان با سومین روز از هفته بهزیستی

افتتاح یک دستگاه واحد مسکونی در شهرستان نهبندان همزمان با سومین روز از هفته بهزیستی با حضور شرفی مدیر کل بهزیستی استان صورت گرفت

همزمان با سومین روز از هفته بهزیستی ، با حضور مدیرکل و مسئول حراست، فرماندار شهرستان ،امام جمعه و سایر روسای ادارات آئین واگذاری یک واحد مسکن خانواده دارای دو عضو معلول اجرا گردید.

ه گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان نهبندان، در ابتدا رضازاده آبیز رییس اداره بهزیستی نهبندان ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مسئولین در بهره برداری از منازل مسکونی جامعه هدف بر ضرورت و اهمیت رفع مشکل مسکن افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار تاکید و آنرا از مهمترین دغدغه های بهزیستی عنوان نمود و یکی از عملکردهای مهم سازمان را توانمند سازی جامعه هدف و کمک به تامین مسکن آنها برشمرد.

وی با اشاره به اقدامات و پیگیری های متعدد صورت گرفته در این زمینه اظهار داشت واحد مسکونی از طریق کمک بلاعوض و سایر خدمات بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تکمیل و به نمایندگی از ۲۳ مسکن واگذار شده در سطح شهرستان افتتاح گردید.

ر انتها حسن شرفی مدیرکل بهزیستی استان ، ضمن تبریک هفته بهزیستی از اقدامات صورت گرفته قدر دانی نمود و اظهار داشت امیدواریم به برکت این ایام بتوانیم پایه گذار یک حرکت بزرگ در راستای مسکن مددجویان بهزیستی باشیم.

کد خبر 112848

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد