اهداء ۱۵ دستگاه ویلچر ورزشی بسکتبال به ورزشکاران توانخواه هیات ورزشهای جانبازان و توانیابان توسط بهزیستی استان بوشهر

در سومین روز از هفته بهزیستی تعداد ۱۵ دستگاه ویلچر ورزشی بسکتبال اهدایی از سوی اداره کل بهزیستی استان با حضور دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل، معاون توانبخشی بهزیستی استان بوشهر، خانم دکتر ایزدی نایب رئیس هیات ورزشهای جانبازان و توانیابان، بهرام زاده معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر به تیم بسکتبال ورزشکاران توانخواه هیئت ورزشهای جانبازان و توانیابان در محل سالن هیات ورزشی تحویل گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این آیین دکتر عزیزنژاد مدیرکل بهزیستی استان در سخنانی به بیان رسالت های بهزیستی در خصوص جامعه هدف پرداخت و گفت : یکی از این وظایف بهزیستی توانمند سازی جامعه هدف در حوزه ورزشی است.

وی با ابراز خرسندی از موفقیت های فراوان ورزشکاران استان در صحنه های ملی و بین المللی افزود : امروز با کمال مسرت در جهت توسعه توانمند سازی ورزشکاران توان یاب استان مفتخریم که به لطف و مدد الهی توانستیم ۱۵ دستگاه ویلچر ویژه بسکتبال را با اعتبار ۱ میلیارد و پنجاه میلیون تومان تهیه و در اختیار ورزشکاران توانخواه هیات ورزش های جانبازان و توان یابان استان قرار دهیم.

 بهرام زاده معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در سخنان کوتاهی ضمن تبریک هفته بهزیستی به کارکنان بهزیستی استان و به ورزش کاران توان یاب، این اقدام مدیرکل بهزیستی را ارزشمند و قابل تقدیر توصیف نمود و ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران این حرکات را قدر دانسته و در کسب موفقیت های بزرگ کوشا باشند.

خانم دکتر ایزدی نایب رئیس هیات بوشهر ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سال تشکیل سازمان بهزیستی و تبریک هفته بهزیستی به کارکنان این نهاد و تقدیر از همراهی ها و همکاری های بی شائبه دکتر عزیزنژاد مدیرکل بهزیستی استان، گفت: هیات استان بوشهر همواره در مسابقات ملی و بین المللی موفقیت های زیادی را کسب کرده که آخرین آن تایب قهرمانی تیم دومیدانی بانوان در سی و هشتمین مسابقات پارادومیدانی کشور در خرداد ماه گذشته است.

وی همچنین با اشاره به اینکه تیم بسکتبال بانوان و آقایان توانیابان بوشهر نیز به دلیل کمبود امکانات نمی توانست در مسابقات حضور یابد، افزود : اینک با اقدام شایان تقدیر بهزیستی استان این نقیصه نیز برطرف شده و میتوانیم در صحنه های ملی و بین المللی در رشته بسکتبال نیز تیم اعزام نماییم.

کد خبر 112816

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد