دیدار مدیرکل استان خراسان جنوبی با استاندار بیرجند

مدیرکل استان خراسان جنوبی باتفاق اعضاء شورای معاونین و تعدادی از همکاران در دومین روز از هفته بهزیستی با استاندار بیرجند دیدار کردند

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی:

۱۹۱ میلیارد تومان تسهیلات به معلولان خراسان جنوبی پرداخت شد.

شرفی گفت: ۱۹۱ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره ۴ درصد برای جامعه هدف بهزیستی پرداختیم تا مستمری‌بگیران ما توانمند شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی، حسن شرفی ظهر امروز (۳۱ تیرماه) باتفاق اعضاء شورای معاونین و تعدادی از همکاران، در دیدار با استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته بهزیستی با اشاره به سفر دوم رییس جمهور شهید، گفت: بر اساس مطالبات و پیگیری ها مبلع ۳۰ میلیارد تومان در این سفر برای بهزیستی اختصاص یافت که بسیار گره گشا بود، این اتفاق برای اولین بار محقق شد که به کمک هزینه مسکن، تامین جهیزیه و وسایل کمک توانبخشی تعلق گرفته است.

شرفی از بروز شدن مستمری ها در استان خبر داد و گفت: هم اکنون یک نفر هم پشت نوبتی در بهزیستی نداریم و ماهانه 30 میلیارد تومان به جامعه هدف پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: وسایل کمک رسانی به معلولان از جمله ویلچر، سمعک و.... به اندازه کافی تامین شد و در سال گذشته اعتبارات این بخش سه برابر افزایش یافت و همه افراد در نوبت وسایل کمک توانبخشی یکبار خدمات دریافت کردند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ادامه داد: با اعتباری که تزریق شد در تامین سمعک تا پایان سال مشکلی نخواهیم داشت و این مهم رایگان برای بیماران جامعه هدف در دستور کار است.

وی با اشاره به مسکن مدد جویان، گفت: ۳۱۷ واحد مسکن به جامعه هدف تحویل داده شده و در این راستا ۶۲ میلیارد تومان برای ۹۳۰ واحد تامین اعتبار شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: برای نیروی متخصص انسانی سازمان ۵۰ ردیف استخدام بومی در نظر گرفته شده است و پس از شروع بکار نیروهای جدیدالاستخدام، برخی ادارات شهرستانی، هیچ پست خالی نخواهند داشت.

شرفی عنوان کرد: برای اولین بار در کل کشور، آزمون ویژه معلولان در استان خراسان جنوبی هم برگزار شد و از ۱۹۲ شرکت کننده، ۵۹ نفر در هشت دستگاه استخدام خواهند شد.

وی در پایان تصریح کرد: ۱۹۱ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره چهار درصد برای جامعه هدف بهزیستی پرداختیم. همچنین استان ما بر اساس ارزیابی ها بین ۳۱ استان کشور ۶ رتبه برتر کشوری، ۴ رتبه دوم و ۴ رتبه سوم را کسب کرده است که نشان از همکاری و تعهد کاری این مجموعه دارد.

دکتر قناعت در این جلسه ضمن تبریک هفته بهزیستی و قدردانی از تلاش مدیران این مجموعه اظهار داشت: اقدامات بهزیستی در دولت سیزدهم بسیار خوب بوده به نحوی که شاهد شتاب بیشتر در حوزه بهزیستی و توجه به جامعه معلولان هستیم.

وی با بیان اینکه شاهد اتفاقات خوبی در دولت سیزدهم بودیم و استان کم برخوردار خراسان جنوبی توانست در این دولت با پیگیری مدیران در حوزه های مختلف بهزیستی موفقیت هایی را کسب کند، که جای افتخار دارد.

دکتر قناعت در این دیدار گفت: کار در بهزیستی و خدمت به جامعه هدف را امری خطیر، ظریف و حائز اهمیت است که در درگاه خداوند دارای اجری دنیوی و پاداشی اخروی است. وی بر لزوم حفظ کرامت انسانی جامعه هدف، رعایت اخلاق حرفه‌ای و عدم تکیه صرف بر اعتبارات دولتی در خدمت‌رسانی به جامعه هدف تاکید کرد.

کد خبر 112584

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد