دیدار امام جمعه و فرماندار شهرستان فردوس از اداره بهزیستی شهرستان

امام جمعه و فرماندار شهرستان فردوس از اداره بهزیستی شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فردوس ، همزمان با هفته بهزیستی فرماندار ،امام جمعه،رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس و کارشناسان بنیاد شهید و اعضای ستاد نماز جمعه ضمن حضور در اداره بهزیستی با کارکنان این اداره دیدار و از خدمات آنان تقدیر نمودند.

نوروزی مقدم رئیس بهزیستی شهرستان فردوس با اشاره به کسب رتبه برتر بهزیستی در عملکرد استانی در سال گذشته،گزارشی از عملکرد اداره بهزیستی و برنامه‌های اجرایی ارائه نمود و از حضور مسئولین که در تمامی برنامه ها و مراکز تحت نظارت همراه و پشتیبان بهزیستی می باشند تقدیر و تشکر نمود.

حجةالاسلام شاکری امام جمعه شهرستان در خصوص صبر و تحمل و ارائه خدمات به کسانی که از نظر روحی، روانی،جسمی،ذهنی و...در بهزیستی و مراکز زیر مجموعه ارائه خدمات می نمایند سخنانی را ایراد نمود و ضمن تبریک هفته بهزیستی از خدمات مطلوب بهزیستی که در سال گذشته منجر به کسب رتبه برتر بهزیستی شهرستان گردیده تقدیر و تشکر نمود.

مهندس روشن فرماندار شهرستان نیز ضمن تبریک هفته بهزیستی و تبریک ویژه بابت کسب رتبه برتر استانی، مجموعه بهزیستی را در جهت خدمت رسانی به جامعه ویژه برشمرد که باید از جهات مختلف مورد توجه قرار بگیرد.

وی تکریم و احترام جامعه ای که طرف هستیم و نگاه ویژه با دید کارشناسی و نه از روی ترحم و دلسوزی را مورد تاکید دانست و از نگاه ویژه بهزیستی به این امر و به خصوص کاهش آسیب های اجتماعی با مشاوره های تخصصی تقدیر و تشکر نمود.

در پایان با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه از طرف بنیاد شهید و ایثارگران انقلاب اسلامی شهرستان از همکاران فرزند شهید شاغل در بهزیستی تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 112581

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد