دیّر| برگزاری نشست هم اندیشی و تقدیر از  مددکاران مراکز مثبت زندگی به مناسبت هفته بهزیستی

نشست هم اندیشی با مددکاران مراکز مثبت زندگی با حضور دارایی رئیس، کارشناسان تخصصی و مددکاران مراکز مثبت زندگی بهزیستی شهرستان دیّر در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان دیّر، سیرانوش دارایی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ضمن خوش آمد گویی و تبریک هفته بهزیستی و تقدیر و تشکر از مددکاران بر رعایت درست دستور العمل های سازمان و لزوم اطلاع مددکاران مثبت زندگی و شناسایی نیازمندی مددجویان و ارتباط قوی با مراکز دولتی و با تاکید بر شعار نهضت حسینی و خدمت مردمی اشاره نمودند.

در این نشست رئیس بهزیستی با بیان اینکه مراکز مثبت زندگی بازوان توانمند بهزیستی هستند و اصلی ترین و حساس ترین رسالت سازمان را به عهده دارند افزود: سازمان بهزیستی یک سازمان حمایتی با رویکرد مددکارانه است و روابط متقابل و دو طرفه ای بین بهزیستی، مراکز و مددکاران می باشد که هرکدام داری حقوق و تکالیفی هستند.

سیرانوش دارایی اصول شش گانه مددکاری اجتماعی را توجه به فردیت، پذیرش، رابطه حرفه ای، رازداری، مشارکت فرد خدمت گیرنده و خودآگاهی عنوان کرد و افزود : مددکاران باید علاوه بر بعد علمی، نسبت به قوانین داخلی و بین المللی ساختارهای مرتبط و منابع اجتماعی شناخت کافی داشته باشند.

در پایان این نشست رئیس اداره بهزیستی شهرستان از کلیه مددکاران و صاحبین مراکز تقدیر نمود.

کد خبر 112527

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد