سفر یک روزه رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان کرمان به منظور دیدار با جامعه هدف

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفری یکروزه پیرو نشست های صمیمی در ۵۰۰ محله هدف در قالب رویداد ظرفیت سازی اجتماعی در دو شهرستان بافت و سیرجان با جامعه هدف دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور با همراهی مدیر کل بهزیستی استان کرمان و اعضای شورای معاونین این استان در برنامه نشست صمیمی در محلات هدف سازمان بهزیستی کشور در شهرستان های سیرجان و بافت حضور یافت. 
بر اساس این گزارش، رئیس سازمان بهزیستی کشور با همراهی علیرضا وحیدزاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان و اعضای شورای معاونین این اداره کل با حضور در مجموعه ورزشی شهید فیاض بخش بهزیستی شهرستان سیرجان و پس از آن در شهرستان بافت در برنامه نشست صمیمی در محلات هدف سازمان بهزیستی کشور حضور یافت و از نزدیک و چهره به چهره با جامعه هدف بهزیستی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که مدیران اجرایی دستگاه‌های مختلف استان نیز حضور داشتند مددجویان بهزیستی شهرستان سیرجان درخواست های خود را با رئیس سازمان بهزیستی کشور در میان گذاشته و دستورات و ارجاعات لازم از سوی وی برای حل و فصل این مشکلات و خواسته‌ها صادر شد.

کد خبر 112513

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد