تجلیل از خانواده شهید احمد جولائیان در بهزیستی استان بوشهر

در دومین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی با شعار نهضت حسینی، خدمت مردمی از خانواده شهید احمد جولائیان برادر همکار بازنشسته با حضور دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل، معاونین بهزیستی، دکتر مقدس معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان بوشهر و مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر در دفتر مدیرت بهزیستی استان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در ابتدای این جلسه دکتر حیدر عزیزنژاد ضمن قبولی عزاداری های همکاران و مردم خوب استان در ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالاار شهیدان و همچنین گرامیداشت هفته بهزیستی با شعار نهضت حسینی، خدمت مردمی اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی همه داشته های خود را در راه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند که در این راستا ما وطیفه داریم از آرمان ها و ویژگی های اخلاقی شهداء و تجلیل از خانواده های آنان در جهت خدمت به خانواده های این عزیزان و جامعه هدف تلاش کنیم.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر بر اهمیت رسیدگی به امور خانواده‌های شهداء و ایثارگر به عنوان بخشی از وظایف مسئولان، همچنین بر پیروی از راه شهداء و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.

دکتر مقدس معاون بهداشت درمان بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز ضمن تبریک هفته بهزیستی به مجموعه مدیریت و کارکنان این دستگاه، این هفته را هفته توجه به ارزشها در بهزیستی عنوان کرد و افزود: خرسندیم که در این سازمان حمایتی توجه ویژه به شهداء و ایثارگران در دستور ویژه مدیریت و کارکنان این مجموعه قرار دارد و امیدواریم که این فرایند تداوم داشته که قطعا خواهد داشت بتواند دعای خیر شهدا که صادقانه در راه خدا و خدمت به مردم قدم برداشتند ضامن موفقیت همه کارکنان این مجموعه در خدمت به محرومان باشد.

همچنین زندگی نامه، تصاویر و فرازی از وصیتنامه شهید اجمد جولاییان قرائت گردید.

در ادامه افراسیاب زاده از همرزمان شهید به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس و نحوه به شهادت رسیدن این شهید پرداخت.

شایان ذکر است شهید احمد جولاییان متولد سال ۱۳۴۲ روستای محرزی از توابع شهرستان بوشهر می باشد که پس از حمله وحشیانه رژیم بعث عراق و پس از رشادتهای فراوان در جبهه های حق علیه باطل بر اثر رگبار کالیبر مزدوران صدامی در تاریخ ۱۳۶۴.۱۱.۲۱ در اروند کنار و هنگام آزادی بندر فاو به درجه رفیع شهادت نائل شد.

در پایان نیزبا اهداء لوح تقدیر از طرف مدیر کل بهزیستی و معاون بهداشت درمان بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان بوشهر از برادر شهید احمد جولاییان و افراسیاب زاده همرزم شهید و یادگاران ایثار وشهادت تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 112512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد