پیام دکتر زنگانه استاندار گلستان بمناسبت هفته بهزیستی

بسم الله الرحمن الرحیم

نوع دوستی، اقدامات خیرخواهانه در راستای زیست بهتر هموطنان و نوع بشر از جمله مواردی است که همواره در دین مبین اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد توجه بوده است.
یکی از سازمان هایی که در تلاش فراهم ساختن زندگی عادی برای افراد دارای ناتوانی های جسمی، ذهنی، حرکتی و روانی تلاش کرده است ، سازمان بهزیستی و سازمان های غیر انتفاعی و مردم نهاد همکار با آن هستند که توانسته اند میدان داری لازم را در این زمینه داشته باشند.
به فرمایش مقام معظم رهبری "نگهداری از کودکان و بزرگانی که از سلامت جسمی برخوردار نیستند، یکی از بزرگترین صدقات و حسنات است. البته بهزیستی کشور، میدان دارِ این کار مهم است؛ اما من به همه ملت عزیزمان عرض میکنم: برای این‌که این کار سامان بگیرد، همه باید احساس مسئولیت کنند."
خوشبختانه در گلستان همراهی شهرداری ها و دستگاه های اجرایی در مسیر بهبود شرایط زندگی برای افراد دارای ناتوانی مناسب است و دولت سید الشهدای خدمت نیز توجه ویژه ای به این قشر از جامعه داشت اما به دلیل مشکلات عدیده این عزیزان ضروری است اقدامات با تلاشی مضاعف صورت پذیرد.
اینجانب فرا رسیدن هفته بهزیستی را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با تلاش همه دلسوزان استان گام های موثری در مسیر زیست بهتر افراد دارای ناتوانی برداشته شود و همه افراد ضمن برخورداری از حقوق شهروندی برابر، یاری رسان یکدیگر نیز باشند.

کد خبر 112457

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد