دیدار ریاست بهزیستی شاهین دژ با فرماندار شهرستان

بمناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی ریاست بهزیستی شاهین دژ با فرماندار شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ با دکتر کامران بابازاده فرماندار شهرستان بمناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی دیدار کرده و گزارشی از عملکرد یکساله بهزیستی در خصوص خدمات رسانی به جامعه هدف شهرستان توضیح و در قالب دفترچه ای ارائه نمودند .
داداشیان تصریح کرد ؛ در هفته بهزیستی علاوه بر برنامه های ابلاغی از طرف اداره کل بهزیستی استان آذربایجان غربی این اداره در نظر دارد همایش بزرگ خانواده بهزیستی شهرستان را اجرا نماید و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای معلولین و بازدید از منازل مددجویان ، اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در دستور کار برنامه های هفته بهزیستی قرار گرفته است.
دکتر کامران بابازاده نیز ضمن تشکر از زحمات کارکنان بهزیستی گفت : امید است مسئولان بهزیستی تمام توان خود را در جهت بالابردن کیفیت زندگی مددجویان و توانخواهان بکار گیرند.
ایشان تصریح کرد ؛ بهزیستی با حرکت در مسیر توانمندسازی و توان‌افزایی مددجویان تحت پوشش خود ، گام موثری در جهت استقلال اقتصادی این افراد خواهد برداشت.‌
فرماندار شاهین دژ هفته بهزیستی را بهترین فرصت برای اطلاع رسانی و خدمات دهی ویژه برای افراد تحت حمایت عنوان کرد و گفت : خدمت به معلولین و نیازمندان جامعه عبادت ارزشمندی است که در این راستا باید بهزیستی خدمات توانبخشی به معلولان را تقویت کند .
وی افزود ؛ توانمند سازی ، بازپروری و پیشگیری مولفه های اصلی نهاد بهزیستی است که در آن به خوبی ایفای نقش کرده و بهزیستی شاهین دژ نیز همواره در اکثر حوزه ها پیشتاز بوده است .
گفتنی است در این دیدار داداشیان برنامه های ابلاغی و قابل اجرا خود ، در هفته بهزیستی را خدمت فرماندار شاهین دژ تشریح و کتبا تقدیم ایشان نمود .

کد خبر 112453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد