دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ با ریاست بهزیستی شهرستان

بمناسبت هفته بهزیستی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ بهمراه هیئت همراه با ریاست بهزیستی شهرستان دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ،

سرهنگ عباسفام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ و هیئت همراه با مهری داداشیان ریاست بهزیستی شهرستان بمناسبت هفته بهزیستی دیدار و این هفته را به ایشان و کارکنان اداره بهزیستی شاهین دژ تبریک گفتند .
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ؛ در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از ماموریتها و خدمات این مجموعه به جامعه هدف ، از حمایتهای سپاه در خدمت رسانی به مددجویان در حوزه های مختلف تقدیر کرد .
وی در ادامه خواستار همکاری هرچه بیشتر بهزیستی با سپاه شهرستان و گروههای جهادی و قرارگاه اجتماعی محلات کم برخوردار در جهت رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی شد .
داداشیان تصریح کرد ؛ همکاری با سازمان ها و نهادهای برون سازمانی باعث خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف می شود و به همین منظور کمک های سازنده مجموعه سپاه به جامعه هدف بهزیستی و رصد آسیب های اجتماعی اثربخش خواهد بود.
سرهنگ عباسفام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ با تبریک هفته بهزیستی گفت : برنامه های پیشگیرانه بهزیستی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی بسیار کارآمد می باشد و سپاه آماده هر گونه همکاری با بهزیستی است .
ایشان در ادامه ؛ آمادگی مجموعه سپاه را برای مشارکت در خدمات رسانی مطلوب تر به جامعه هدف بهزیستی در زمینه هایی نظیر تامین جهیزیه ، مناسب سازی، کمکهای معیشتی و غیره اعلام کردند .
وی افزود ؛ حمایت از اقشار محروم و تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی رسالت مهم سازمان بهزیستی می باشد که سپاه نیز در کنار بهزیستی، همراه و همگام بوده و با حمایت از این نهاد به عنوان یک تکلیف الهی همواره حامی قشر مظلوم و شریف جامعه هدف بهزیستی خواهد بود.
گفتنی است در این دیدار از زحمات داداشیان ریاست بهزیستی شهرستان و کارکنان اداره و مراکز غیر دولتی تقدیر و بر استمرار مساعدت های لازم سپاه پاسداران در جهت ارتقاء خدمت رسانی در پویش های مشارکتی به جامعه هدف بهزیستی تاکیدشد .

کد خبر 112447

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد