جلسه هم اندیشی موسسات خیریه و انجمن های جامعه هدف با بهزیستی شاهین دژ

بمناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی جلسه هم اندیشی نمایندگان موسسات خیریه ، تشکل ها و انجمن های جامعه هدف با بهزیستی شاهین دژ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور داداشیان ریاست بهزیستی شاهین دژ و اسدالله دادخواه مدیر عامل موسسه خیریه امیرالمومنین (ع) ، آرام اژدری مدیرعامل موسسه خیریه شوق زیستن و علی اکبریان مدیر گروه جهادی انصارالحسین (ع) بمناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی جلسه هم اندیشی موسسات و تشکل های جهادی در محل بهزیستی شاهین دژ برگزار شد.
داداشیان ضمن تقدیر از مدیر عاملان موسسات خیریه و گروه های جهادی بخاطر کسب مقام اول مشارکت های مردمی در سال ۱۴۰۲ گفت : شما موسسات خیریه و گروه های جهادی و انجمن های جامعه هدف بعنوان بالهای مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان بشمار می روید .
وی افزود ؛ موسسات و گروه های جهادی شاهین دژ این قابلیت را دارند تا دو برابر یا حتی بیشتر از این با بهزیستی همکاری کنند و از موسسات درخواست کردند تا افراد بیشتری را برای همکاری و کمک به جامعه هدف به همکاری بگیرند .
رئیس بهزیستی شاهین دژ ادامه داد ؛ مردم نوع دوست و نیکوکار شهرستان هم می تواند از طریق موسسات و مراکز وابسته به بهزیستی حمایت ها و مساعدتهای خود را از جامعه هدف دریغ ننموده و در جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات به ولی نعمتان همواره ما را یاری فرمایند .
گفتنی است در این نشست هریک از مدیر عاملان موسسات به بیان دیدگاهها ، نظرات ، پیشنهادها و نکات حائز اهمیت از تجربیات فعالیتهای گذشته خود پرداختند.

کد خبر 112436

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد