کارکنان بهزیستی در مسیر خیر رسانی هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان با بیان اینکه کارکنان بهزیستی در مسیر خیررسانی هستند، عنوان کرد: کارکنان بهزیستی با دعای خیری که پشت سر داشته اند در این مسیر قرار گرفته اند که بتوانند حوائج نیازمندان و ناتوانان را برآورده کنند که این مهم و گره گشای از مشکل مردم اجر اخروی بسیار دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان آیت اله خاتمی در جلسه ی دیدار با مدیرکل و کارکنان بهزیستی که به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی برگزار شد، با تبریک این هفته افزود: یکی از اقدامات مهم صورت گرفته در اوایل پس از پیروزی انقلاب اسلامی ادغام دستگاه های حمایتی تحت عنوان کمیته امداد و بهزیستی بود که برای کمک و یاری به نیازمندان در سطح کشور تشکیل شد.
وی با تاکید بر خدمت به محرومان، گفت: از جمله مسائل مهم مدیران، روسا و مسوولان استان باید حمایت از نیازمندان و محرومان باشد که از اهمیت زیادی برخوردار است و بودجه دولتی برای رسیدگی به مشکلات محدود است و بهره گیری از ظرفیت های خیرین می تواند بسیار راهگشا باشد.
آیت اله خاتمی با اشاره به اینکه هدف کارکنان در راه خدمات به محرومان و نیازمندان جامعه رضایت خداوند متعال و تکریم ارباب رجوع باشد، ادامه داد: در نامه ۵۳ نهج البلاغه، در این خصوص به تکریم و کرامت توجه شده، هر چند امام علی به خصوصیات انتخاب مدیران اشاره کرده، اما  رسیدگی به مشکلات محرومین را اولویت قرار داده است.
وی با بیان اینکه در شرایط کنونی نگهداری سالمندان با مشکلات بسیار دشوار شده است، گفت: افزایش امید به زندگی، طول عمر انسان ها را افزایش داده واز سوی کاهش زاد و ولد نیز کاهشی شده است.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه کاهش جمعیت یکی از برنامه های دشمنان است، ادامه داد: فرزندآوری مورد توجه باشد، هر چند برخی ها معتقدند شرایط اقتصادی مساله دار شده اما به فرموده قرآن، خداوند روزی رسان است.

کد خبر 112223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد