به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی رقم خورد.

دیدار مدیرکل ، معاونین ، مدیر و معاونین بهزیستی شهرستان با نماینده ولی وفقیه استان به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی، مدیرکل، معاونین، مسئولین واحدهای ستادی، مدیریت و کارکنان بهزیستی شهرستان بیرجند و رئیس و کارکنان مجتمع حمایتی الزهرا (س)، بمناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی، با آیت الله عبادی نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند دیدار کردند.

حسن شرفی مدیر کل بهزیستی استان، در ابتدای این دیدار، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان، گزارشی از اقدامات شاخص بهزیستی استان طی ۳ سال گذشته ارائه کرد.

در ادامه آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند، ضمن تبریک هفته بهزیستی، از اقدامات و خدمات انجام گرفته توسط مجموعه بهزیستی استان تشکر کرد و بر دغدغه مندی مدیر و کارکنان بهزیستی، برای خدمت صادقانه به معلولان و محرومان تاکید کرد.

️آیت الله عبادی در ادامه سخنان خود فرمودند کارکنان بهزیستی، شاکر خداوند باشند زیرا توفیق خدمت به بندگانی خاص نصیب آنان شده؛ پس سعی کنند تا عمل آنان به قصد قربت و مطابق با رضای پروردگار باشد. نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی در پایان اظهار داشتند: فرصتی که خداوند به شما عطا فرموده، آن را غنیمت شمرده و در هر سمت و جایگاهی که هستید، تمام سعی و تلاش خود را معطوف به خدمت بندگان خداوند دارید.

کد خبر 112214

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد