نشست سرپرست اداره کل بهزیستی استان با اصحاب رسانه

نشست خبری بناسمبت گرامیداشت هفته بهزیستی با حضور سرپرست اداره کل بهزیستی استان بهمراه معاونین (1403/04/30)

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی

صادق جعفری سرپرست اداره کل بهزیستی استان ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی گزارشی از عملکرد سه ساله بهزیستی استان ارائه نمودند 

جعفری با بیان اینکه در سه سال گذشته 2 هزار و 300 واحد مسکن به مددجویان واگذار شده، گفتند امسال نیز 147 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان در هفته بهزیستی واگذار می شود .

سرپرست بهزیستی خراسان شمالی گفت: در استان خوشبختانه کمبود بودجه در حوزه مسکن نداریم و مبلغ 200 میلیون تومان برای خرید یا ساخت مسکن برای تک معلولین در نظر گرفته شده است.

جعفری تسریع کرد : در زمینه جذب و بکارگیری معلولان در سازمان بهزیستی امسال طی آزمون استخدامی ویژه معلولان 244 نفر در استان به رقابت پرداختند که از این تعداد 59 نفر استخدام می شوند.

سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان‌شمالی گفت: طی هفته بهزیستی ۳۳ طرح اشتغال‌زایی ایجاد شده است که ۴۵ مددجو مشغول به کار خواهند شد.

صادق جعفری در نشست خبری که صبح امروز در سالن کنفرانس اداره کل بهزیستی استان برگزار شد، اظهار کرد: افراد تحت پوشش این نهاد ۱۲۴ هزار مددجو است که از این تعداد ۱۴ هزار و ۸۱ پرونده مربوط به حوزه اجتماعی زنان سرپرست خانوار و ۲۴ هزار و ۲۴۰ پرونده در حوزه توانبخشی هستند.وی در مورد خانوارهای تحت پوشش این نهاد افزود: ۴۶ هزار و ۱۰۷ خانوار تحت پوشش این نهاد هستند و از این آمار ۲۶ هزار و ۴۰۲ خانوار مستعمری دریافت می‌کنند. جعفری بیان کرد: در طی هفته بهزیستی ۱۴۷ واحد مسکونی به مددجویان استان واگذار می‌شود همچنین ۳۳ طرح اشتغال‌زایی ایجاد شده است که ۴۵ مددجو مشغول به کار خواهند شد، پنج مرکز جدید توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری افتتاح می‌شود. سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: سه مرکز مشاوره ژنتیکی و دو مرکز غیردولتی در استان مشغول فعالیت هستند که یک هزار و ۸۰۰ نفرخدمات مشاوره و آزمایش رایگان دریافت کردند. وی ادامه داد: خط ملی اعتیاد ۰۹۶۲۸ خراسان شمالیوی ادامه داد: خط ملی اعتیاد ۰۹۶۲۸ خراسان شمالی نیز رتبه دوم کشوری در میزان تماس به این نهاد را کسب کرده است. جعفری افزود: همچنین طرح سما کارت از سال گذشته برای معلولان اجرا شد تا سفرهای آنان ۵۰ درصد تخفیف داده شود و در استان یک هزار و  ۹۲۹ نفر از این امکان بهره بردند.

نشست سرپرست اداره کل بهزیستی استان با اصحاب رسانه     نشست سرپرست اداره کل بهزیستی استان با اصحاب رسانه

نشست سرپرست اداره کل بهزیستی استان با اصحاب رسانه   نشست سرپرست اداره کل بهزیستی استان با اصحاب رسانه



کد خبر 112212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد