پیام تبریک مدیرکل بهزیستی البرز به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی

"وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز با صدور پیامی فرارسیدن هفته بهزیستی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی البرز؛در متن این پیام آمده است :

سازمان بهزیستی بعنوان مولود انقلاب اسلامی با هدف کمک به نیازمندان جامعه در راستای گسترش خدمات با رویکرد حفظ کرامت انسانی فعالیت می نماید.

نامگذاری یک روز در تقویم ملّی بنام هفته بهزیستی، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش گران عرصه یاری رسانی به نیازمندان،افراد دارای معلولیت و آسیب دیدگان اجتماعی و نشان از اهمیت تأمین رفاه و عدالت اجتماعی در دین مبین اسلام و جمهوری اسلامی دارد.

اینجانب ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی که امسال به دلیل تقارن با ماه محرم به شعار"نهضت حسینی؛خدمت مردمی" مزیّن شده است از خدمات کلیه کارمندان بهزیستی در سراسر کشور علی الخصوص همکاران خودم در بهزیستی استان البرز و همچنین تلاشگران در بخشهای غیردولتی و سازمان های مردم نهاد،مؤسسات خیریه و شرکای کاری قدردانی نموده و در پیشگاه خداوند متعال هم پیمان می شویم با تخصص و تعهد در جهت توسعه خدمات و رضایت مندی جامعه هدف و مددجویان بهزیستی،حفظ کیان خانواده های آسیب پذیر،پیشگیری از آسیب های اجتماعی،نگهداری و توانبخشی افراد دارای معلولیت و توانمندسازی جامعه هدف با عزمی راسخ،استوارتر از قبل قدم برداریم.

امیدوارم با الطاف الهی و در سایه ارشادات رهبر معظم انقلاب اسلامی و کمک های مردمی شاهد گسترش روز افزون رفاه اجتماعی،سلامت جسمی،روانی و ارتقاء کیفیت زندگی اقشار آسیب پذیر جامعه باشیم.

وجیهه محمدی فلاح
مدیر کل بهزیستی استان البرز

کد خبر 112078

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد