پیام مدیرکل بهزیستی هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی

مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی ۳۰تیر لغایت ۵ مرداد پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان در متن این پیام آمده است :

سازمان بهزیستی کشور در سال ۱۳۵۹به ابتکار شهید دکترمحمد علی فیاض بخش تشکیل و امروز با تکیه بر نیروهایی متخصص و توانمند، با ارائه خدمات حمایتی و تخصصی چتر حمایت خود را برای افراد دارای معلولیت، سالمند، زنان سرپرست خانوار، کودکان کار، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، زنان خشونت دیده، آسیب دیده یا در معرض آسیب و... گسترانیده و همچنان در مسیر گسترش عدالت اجتماعی، ارتقا خدمات و کاهش دغدغه های مردم برای به زیستن گام برمی دارد .

چهل و چهارمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی در حالی برگزار می شود که متقارن با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) بوده و با شعار "نهضت حسینی،خدمت مردمی" نامگذاری و مزین شده است . مفتخریم که دریک سال گذشته همراه با همه همکاران ساعی و متخصص ، خیرین سخاوتمند، سمن‌ها و شرکای اجتماعی همیشه همراه بهزیستی ، اداره کل بهزیستی هرمزگان توانسته تا با خدمت به جامعه هدف و حفظ کرامت و شخصیت انسانی این عزیزان ، کارنامه درخشانی در ارتقاء شاخص‌های رفاه و سلامت اجتماعی داشته باشد و باور داریم تحقق کامل سلامت اجتماعی تنها با احساس مسئولیت اجتماعی و اجماع همگانی اعم از مردم، مسئولان، دستگاه‌های مختلف و اصحاب رسانه امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید دکتر فیاض بخش بنیانگذارسازمان بهزیستی و پاسداشت خدمات و تلاش های شبانه روزی خدمتگزاران این عرصه ، فرا رسیدن هفته بهزیستی را به همکاران خدوم ، تلاشگران در بخشهای غیردولتی ، موسسات خیریه ، خیرین ، گروه‌های مردم‌نهاد و شرکای اجتماعی و جامعه هدف معزز تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همگان را از درگاه حضرت احدیّت خواستارم.

سامیه جهانشاهی

مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 112076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد