هفته بهزیستی نزدیک به ۱۳۰ طرح ومسکن در زنجان افتتاح می شود 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه بازه زمانی ۳۰ تیر تا ۵ مرداد ماه امسال به نام هفته بهزیستی با شعار "نهضت حسینی، خدمت مردمی" نامگذاری شده است، اظهار کرد: در این هفته ۱۲۹ مسکن و طرح اشتغالزایی در سطح استان افتتاح خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو تصریح کرد: تقارن این هفته با ماه محرم و مراسم عزاداری زمینه مناسبی جهت توجه خیرین به جامعه هدف است و نهضت حسینی وخدمت مردمی در جذب مشارکت های مردمی و دیدارهای مردمی موثر خواهد بود.
وی افزود: نشست خبری با اصحاب رسانه، تقدیر از معلم نمونه حامی کودک ناشنوای تحت پوشش بهزیستی، افتتاح ۱۰ واحد مسکن مددجوی و ۱۱۹ طرح اشتغالزایی به صورت ویدیو کنفرانس همزمان با سراسر کشور، ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان، ارائه خدمات رایگان پیشگیری از معلولیت بینایی سنجی و شنوایی سنجی به جامعه هدف و آحاد مردم، ملاقات عمومی و دیدار با جامعه هدف، گرامیداشت مقام شامخ شهدا و...از برنامه های هفته بهزیستی است.

وی افزود: سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه، برگزاری میزخدمت و استقرار خودروهای خدمات سیار ۱۲۳، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هنری افراد دارای معلولیت شناسایی شده در برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه (cbr) در نمایشگاه کاسپین ازجمله برنامه های این هفته بود که در ۱۴ و ۱۵ تیرماه برگزار شد.

این مقام مسئول حضور در گفتگوی ویژه ی خبری شبکه اشراق، حضور معاونین حوزه های تخصصی بهزیستی در مصاحبه های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای مرکز زنجان واطلاع رسانی خدمات و برنامه های بهزیستی جهت گروه های هدف را از عمده فعالیت های این هفته برشمرد. 

مدیرکل بهزیستی خاطرنشان ساخت: سازمان بهزیستی با حمایت های دولتی و با تکیه بر مشارکت مردمی و همکاری سازمان ها، در راه گسترش خدمات توان بخشی، امدادی، بازپروری و کمک به تأمین حداقل نیازهای گروه های کم درآمدی که قادر به توانایی و خودکفایی اقتصادی نیستند، فعالیت می کند.

وی ادامه داد: این سازمان برای کمک به قشرهای محروم و انسان هایی که بنا به دلایل محیطی، اجتماعی، اقتصادی و نیز داشتن مشکلات جسمی، روانی، عاطفی، گرفتار مشکلات و دچار عدم تعادل شده اند، تأسیس شده است.

کد خبر 112036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد