تجلیل از ریاست بهزیستی شاهین دژ بعنوان فعالین غدیر

در مراسمی از مهری داداشیان رئیس بهزیستی شهرستان شاهین دژ بعنوان فعالین غدیر تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور کامران بابازاده ، فرماندار ، حجت الاسلام جهانبان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ سرهنگ نجفیان و شهرداران و ریاست شورای شهر و همچنین جمعی از روسای دستگاههای اجرایی و تشکلهای مردمی از داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ بعنوان فعالین غدیر در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان تجلیل شد.
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : بهزیستی شاهین دژ در دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر برنامه های متنوعی با کمک خیّرین و موسسات خیریه شهرستان به اجرا درآورد .
وی افزود ؛ در عید غدیر علاوه بر موکب های برپا شده توسط موسسه خیریه امیرالمومنین (ع) توانستیم تعداد ۲۳۰۰ پرس غذای گرم که توسط خیّرین و نیکوکاران موسسه خیریه امیر المومنین (ع) تهیه و توسط مددکاران مرکزمثبت زندگی و موسسه بین جامعه هدف شهرستان توزیع نماییم .
جهانبان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه گفت : اطعام غدیر یک حرکت مردمی است و هر چند کمک و حمایت دستگاه های اجرایی و نهاد ها باید باشد اما مثل چند سال گذشته موسسات ، خیّرین و آحاد مردم فعال بودند و غذای گرم را بین جامعه هدف بهزیستی تهیه و توزیع نمودند .
ایشان تصریح کرد ؛ نهادهای انقلاب اسلامی و دستگاه های اجرایی که بهزیستی یکی از آنان بشمار میرود برای پیشبرد اهداف خود که گرامیداشت با شکوه غدیر و تبیین فلسفه و حقیقت والای این عیدالله الاکبر است استفاده کردند .
گفتنی است در این مراسم از مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ بعنوان فعال غدیر با اهداء لوح سپاس و یادبود تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

تجلیل از ریاست بهزیستی شاهین دژ بعنوان فعالین غدیر

تجلیل از ریاست بهزیستی شاهین دژ بعنوان فعالین غدیر

کد خبر 111768

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد