غبارروبی مزار شهدای شاهین دژ با حضور رئیس وکارکنان بهزیستی

بمناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر مراسم غبارروبی مزار شهدا با حضور ریاست و کارکنان بهزیستی و مدیران و مسئولان سایر دستگاه‌های اجرایی شاهین دژ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور فرماندار شهرستان و فرمانده سپاه و ریاست بهزیستی و کارکنان اداره بهزیستی شاهین دژ و مسئولان مراکز توانبخشی روزانه تحت نظارت بهزیستی و همچنین تعدادی از مدیران ادارات دولتی مراسم غبارروبی مزار شهدای شهرستان بمناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فرایض بسیار مهم و بزرگ اسلامی به شمار می‌رود، و افرادی که این فریضه‌ی بزرگ الهی را ترک می‌کنند یا در برابر آن بی‌تفاوتند گناهکار خواهند بود .
وی خاطر نشان کرد ؛ امر به معروف و نهی از منکر با رعایت شرایط آن یک تکلیف شرعی عمومی برای حفظ احکام اسلام و سلامت جامعه است، و صرف توهم این که موجب بدبینی فاعل منکر یا بعضی از مردم نسبت به اسلام می‌گردد باعث نمی‌شودکه این وظیفه‌ی بسیار مهم ترک شود.
داداشیان تصریح کرد ؛ هفته اول محرم با هدف یادآوری اصلی‌ ترین هدف جهاد الهی امام حسین (ع) و یارانش با عنوان هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نام‌ گذاری شده است و با هدف ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر و آشنایی بیشتر افکار عمومی با رویکردها و سیاست‌ های کلی این امر می باشد .
گفتنی است ؛ ستاد امر به معروف و نهی از منکر بهزیستی شاهین دژ نیز مثل سالهای گذشته برنامه متنوعی در هفته اخیر از جمله مراسمات معنوی در مراکز غیر دولتی و ... برگزار خواهد کرد.

غبارروبی مزار شهدای شاهین دژ با حضور رئیس وکارکنان بهزیستی

غبارروبی مزار شهدای شاهین دژ با حضور رئیس وکارکنان بهزیستی

کد خبر 111763

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد