دررسانه|بیش از ۷ میلیون نفر در کشور زیر پوشش بهزیستی هستند

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: جامعه زیر پوشش این نهاد حمایتی ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر هستند و از خدمات متنوعی بهره می‌برند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی محمد قادری امروز، پنجشنبه ۲۱ تیرماه در حاشیه حضور در شهرستان باوی با اشاره به ادامه اجرای طرح نشست صمیمی با جامعه هدف ۵۰۰ محله کم‌برخوردار کشور با محور پویش «چله خدمت» گفت: در قالب این طرح که به یاد شهید جمهور در حال اجراست، امروز در دو شهرستان باوی و هفتکل استان خوزستان حضور پیدا کرده و با مردم دیدار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تا قبل از دولت سیزدهم، حدود ۹۴۰ هزار خانوار زیر پوشش مستمری قرار گرفته بودند و در این دولت ۶۰۰ هزار خانوار که در صف انتظار بودند به سبد مستمری سازمان بهزیستی اضافه شدند، افزود: این سازمان پاسخ نیاز همه مراجعه‌کنندگان را داده است و طرح سکو یا پلتفرم ظرفیت‌سازی اجتماعی، توسط همکاران ما و با استفاده از ظرفیت‌های دیگر ارگان‌ها، به منظور رسیدگی به اوضاع جامعه هدف بهزیستی در حال اجراست.

قادری با بیان اینکه مسائل مسکن، اشتغال و توانمندسازی جزو برنامه‌های سازمان بهزیستی است و این سازمان شجره طیبه‌ای است که از ۴۳ سال پیش در حال فعالیت است و از قبل از تولد تا سالمندی به مردم خدمات ارائه می‌دهد، ادامه داد: بهزیستی یک جامعه آماری ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار نفری را زیر پوشش دارد که از خدمات مختلفی استفاده می‌کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور امروز در قالب طرح نشست صمیمی در ۵۰۰ محله کم‌برخوردار کشور با حضور مسئولان دستگاه‌ها، در جریان سفر به استان خوزستان در شهرستان‌های باوی و هفتکل با جامعه هدف بهزیستی دیدار خواهد کرد و ضمن پاسخگویی به درخواست‌ها از ظرفیت دیگر دستگاه‌ها در حل مشکلات استفاده خواهد شد.

توزیع بسته‌های معیشتی و شرکت در مراسم شیرخوارگان حسینی در محل شیرخوارگاه اهواز از دیگر برنامه‌های حضور یک روزه رئیس سازمان بهزیستی در استان خوزستان است.

کد خبر 111737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد