پویش"سوگواره شیرخوارگان حسینی بهشتیان حسینی " در بهزیستی مازندران برگزار می شود

فریبا بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران از اجرای پویش " بهشتیان حسینی سوگواره شیرخوارگان حسینی" در استان مازندران خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ فریبا بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران از اجرای پویش " بهشتیان حسینی سوگواره شیرخوارگان حسینی" در استان مازندران خبرداد و گفت: این پویش با هدف جلب و توسعه مشارکت های مردمی و با رویکرد معرفی خدمات تخصصی سازمان بهزیستی برگزار می شود.
وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی متولی نگهداری از کودکان فاقد سرپرست موثر است، افزود: در راستای اجرای سوگواره شیرخوارگان حسینی(کودکان زیر6 سال) در شیرخوارگاه شکوفه شهرستان ساری، بهزیستی مازندران آمادگی دریافت نذورات مردمی را دارد.
این مسوول اظهارداشت: خیرین و نیکوکاران می توانند کمک های نقدی خود را برای مشارکت در این پویش به شماره حساب  :۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ و شماره کارت :۰۱۰۴-۸۶۳۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷  بنام مشارکت های مردمی بهزیستی مازندران واریز نمایند.
همراهی و همدلی شما عزیزان در این مسیر، ما را دلگرم می سازد تا به اهداف والاتری بیاندیشیم و امیدوار باشیم که چراغ تلاش برای ساخت آینده ای بهتر برای کودکان این سرزمین همچنان روشن و پرفروغ خواهد ماند.

کد خبر 111662

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد