جلسه هماهنگی برنامه های هفته بهزیستی در اداره بهزیستی شاهین دژ

بمناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی جلسه هماهنگی و توجیهی در خصوص اجرای برنامه های ابلاغی در بهزیستی شاهین دژ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور ریاست بهزیستی و کارکنان اداره و همچنین مسئولان فنی کلیه مراکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی بمناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی جلسه هماهنگی و توجیهی برنامه های ابلاغی و قابل اجرا در سالن کنفرانس اداره بهزیستی شاهین دژ برگزار شد.
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تسلیت بمناسبت ماه محرم و تبریک فرا رسیدن هفته بهزیستی گفت : باید اهتمام لازم جهت ارائه خدمت مضاعف در این هفته به گروه هدف را داشته باشیم و مجموعه خدمات شاخص بهزیستی استان با اشکال و عناوین مختلف به شهروندان اطلاع رسانی شود.
ایشان تصریح کرد ؛ برگزاری همایش بزرگ خانواده بهزیستی ، مانور اورژانس اجتماعی ۱۲۳، برگزاری مراسم میثاق با شهداء و مراسم غبارروبی و نثار گل بر مزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس ، دیدار با فرماندار و امام جمعه و فرمانده سپاه ، برگزاری مراسمات دهه محرم در مراکز ، برپایی و اجرای مراسم هیئت مذهبی ویژه محرم در خانه فرزندان ، بازدید از منازل مددجویان و توانخواهان از جمله برنامه های هفته بهزیستی می باشد .
داداشیان افزود ؛ باید برای اجرای باشکوه برنامه های این هفته از تمام ظرفیت های موجود استفاده کرد و کلیه مراکز غیردولتی و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی شاهین دژ در خصوص اجرای این برنامه ها سعی تلاش مضاعف کرده و با قرار گرفتن در کنار بهزیستی شهرستان بتوانیم امسال هر چه باشکوه تر و در شأن سازمان بهزیستی و در نظر گرفتن فرا رسیدن ماه محرم برنامه ها را به نمایش بگذاریم .
شایان ذکر است؛ در ادامه نیز اعضای حاضر در جلسه مذکور برنامه ها و پیشنهادات خود را ارائه و هماهنگی های لازم جهت برگزاری برنامه ها انجام گردید.

جلسه هماهنگی برنامه های هفته بهزیستی در اداره بهزیستی شاهین دژ

جلسه هماهنگی برنامه های هفته بهزیستی در اداره بهزیستی شاهین دژ

کد خبر 111633

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد