جلسه شورای فرهنگی بهزیستی پلدشت بمناسبت ایام ماه محرم و صفر

با حضور ریاست بهزیستی و کارکنان اداره و همچنین صاحب امتیاز مرکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی بمناسبت ماه محرم جلسه هماهنگی و هم اندیشی در اداره بهزیستی پلدشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی پلدشت؛
فرخنده عسگری رئیس بهزیستی پلدشت بمناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) با تاکید بر برگزاری هرچه با شکوه مراسم سوگواری ایام محرم و زیارت عاشورا با حضور حداکثری همکاران افزود: محرم ماهی است که در آن سرور و سالار شهیدان با قیام و ایستادگی خود در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی، مکتب انسان ساز و جاودانه عاشورا را بنیان نهاد و درس حریّت، عزت و راه و رسم پاسداشت عقیده و بیزاری از ذلت را به تمام مسلمانان و آزادگان عالم آموخت.
وی تصریح کرد: حضرت اباعبدالله الحسین (ع ) هدف از قیام خونین خود را امر به معروف و نهی از منکر ، اصلاح جامعه و امت اسلامی و احیای سنت پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله ) معرفی کرده است.
برگزاری مراسم عزاداری و پخت غذای گرم در یکی از شبهای دهه محرم ، برگزاری روزانه مراسم پرفیض قرائت زیارت عاشورا و در دهه اول محرم در ساعات اولیه صبح در اداره بخشی از برنامه های بهزیستی پلدشت به مناسبت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین و یاران باوفایش اعلام شد.

کد خبر 111632

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد