رتبه برتر جشنواره تجربه نگاری به روابط عمومی بهزیستی استان تهران رسید

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عومی و امور بین الملل استانداری تهران طی مراسمی از محمدرضا بشیری مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان تهران به جهت کسب رتبه برتر در جشنواره تجربه نگاری روابط عمومی های استان تهران تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان تهران محمد صائبی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اشاره به برگزاری گردهمایی تخصصی مدیران روابط عمومی در شهرستان شهریار گفت: برترین‌های جشنواره تجربه‌نگاری استان تهران پس از داوری  برگزیده شدند و در این گردهمایی تجلیل می شوند.
بر اساس این گزارش با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار، حمید شکری خانقاه استاد علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی  محمد صائبی مشاور استاندار و مدیرکل روابط عومی و امور بین الملل استانداری تهران با اهدای تندیس یادبود و لوح تقدیراز محمدرضا بشیری مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان تهران به جهت کسب رتبه برتر در جشنواره تجربه نگاری روابط عمومی های استان تهران تجلیل کرد.
در این لوح آمده است:
جناب آقای محمدرضا بشیری
همواره استفاده از دانش و تجربه موفق میتواند راهگشای اقدامات و برنامه های همسو در مراحل و زمانهای مختلف باشد، بهره گیری از این مهم هم در وقت و هم در سرمایه می تواند آثار موثری را برای مخاطب و مردم داشته باشد.
تجربه ارائه شده با عنوان *شبکه سازی و نظام رسانه ای مبتنی بر پیام رسان های داخلی*  در اولین جشنواره تجربه نگاری روابط عمومی استان تهران در سال ۱۴۰۳ مورد ارزیابی قرار گرفت و در *مرتبه تجربه برتر* انتخاب گردید.
به همین منظور از جنابعالی تقدیر نموده و توفیق روزافزونتان را در راستای اعتلای اهداف حوزه روابط عمومی در سازمان متبوع از پروردگار متعال مسالت دارم.

محمد صائبی
 مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران

کد خبر 111595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد