برگزاری جلسه شورای معاونین با رویکرد هفته بهزیستی در بهزیستی استان بوشهر

اولین جلسه ستاد هفته بهزیستی با حضور دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل و اعضاء شورای معاونین بهزیستی استان بوشهر در دفتر مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در ابتدای این جلسه دکتر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و همچنین قدردانی از حضور مردم همیشه در صحنه الاخصوص خانواده بزرگ بهزیستی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: همچون سنوات گذشته مسیر خدمت به مردم و جامعه هدف ادامه دار خواهد بود و بر این کار مصمم هستیم که خدمات به مردم محروم از واجبات عینی ماست که به حمدالله با وجود کارکنان خدوم بهزیستی این امر تداوم خواهد داشت.

دکتر عزیزنژاد به حماسه مردم با صلابت همیشه در رویداد اجتماعی کشور (انتخابات ریاست جمهوری) اشاره کرد و افزود: حضور حماسی مردم در این انتخابات باعث افتخار و خشنودی دوستداران انقلاب و نظام و ناامیدی بدخواهان و دشمنان کشور و نظام شد.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر ادامه داد: با توجه به در پیش بودن هفته بهزیستی، این هفته را فرصت بسیار مناسبی برای ارائه و خدمات تخصصی بهزیستی استان به مردم و جامعه هدف دانست و افزود: باید با برنامه ریزی و اهتمام لازم جهت خدمات مطلوب به عناوین مختلف به شهروندان اطلاع رسانی لازم در دستور کار قرار گیرد.

عزیزنژاد در پایان غبار روبی گلزار مطهر شهدا، تجلیل از کارکنان بازنشسته و ایثارگربهزیستی، افتتاح مرکز اعصاب و روان در شهرستان دشتستان، دیدار با خانواده های تحت پوشش، بازدید از مراکز شبانه روزی توانبخشی، توزیع ۵۰۰ بسته های معیشتی و لوازم بهداشتی به افراد نیازمند تحت پوشش را از برنامه های مهم در هفته بهزیستی اعلام کرد.

در پایان این جلسه، با نظر مدیر کل و معاونین، علیرضا هوشیار به عنوان دبیر ستاد هفته بهزیستی در بهزیستی استان بوشهر معرفی شد.

کد خبر 111516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد