حضور مدیرکل بهزیستی استان یزد در سامانه سامد

مدیر کل بهزیستی استان یزد دوشنبه 18 تیرماه از طریق خط تلفنی ۱۱۱ پاسخگوی درخواست‌ها و شکایات مردمی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد؛ مدیرکل بهزیستی استان دوشنبه 18 تیرماه 1403 جهت پاسخگویی برخط و رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات مردمی از طریق سامانه تلفنی 111 در مرکز سامد (سامانه 111) به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های مردم استان هستند.
مدیرکل بهزیستی استان گفتند: هدف ما رسیدگی به شکایات و مشکلات توانخواهان تحت پوشش ، تسریع در رسیدگی به امورات مذکور و تعامل آسان با مردم می باشد
با هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر بازرسی استانداری و در زمینه اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و ایجاد فرصتی یکسان برای تمام اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، فردا دوشنبه رضا ابهت؛ مدیرکل بهزیستی استان یزد از ساعت ساعت ۹ الی ۱۱ صبح با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت و از طریق تلفن ۱۱۱ به‌ صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های مردم استان هستند.

کد خبر 111463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد