آمادگی بهزیستی مازندران جهت دریافت نذورات مردمی در ایام محرم و صفر

فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران از آمادگی این نهاد برای جمع آوری نذورات مردمی و توزیع میان خانواده های تحت پوشش بهزیستی استان در ایام محرم و صفر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ مدیرکل بهزیستی استان با اعلام این خبر گفت: مردم نوع‌دوست، عزاداران حسینی و خیران نیک اندیش می‌توانند در ماه محرم و صفر نذورات خود را به بهزیستی استان اهدا کنند و در اسرع وقت در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.
وی ضمن قدردانی از همدلی و همراهی هم استانی های نیکوکار در راستای توسعه خدمت رسانی به مددجویان بهزیستی، افزود: مردم خیر و نیکوکاران استان همواره در مناسبت های مذهبی یار و یاور بهزیستی استان بوده و نیازمندان و اقشار تحت حمایت بهزیستی استان را با نذورات خود یاری نمودند.
بریمانی اظهارداشت: از شهروندانی که قصد قدم گذاشتن در این راه خیر را دارند، تقاضا دارم که نذورات و کمک های غیر نقدی خود را به ادارات بهزیستی در سراسر استان، موسسات خیریه و مراکز نگهداری تحت نظارت بهزیستی استان تحویل دهند.
مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به شیوه های غیرحضوری جذب مشارکت‌های مردمی برای دریافت نذورات ،خاطر نشان کرد: شماره حساب :۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸  و شماره کارت :۰۱۰۴-۸۶۳۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷  به نام مشارکت های مردمی بهزیستی مازندران، آماده دریافت نذورات هم استانی های عزیز می باشد.

کد خبر 111450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد