حضور مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در مرکز پاسخگویی تلفنی ستاد انتخابات شهرستان مشهد

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در این خصوص، گفت: بیش از نیمی از نیروهای فعال در مرکز پاسخگوی تلفنی ستاد انتخابات شهرستان مشهد را کارکنان اداره بهزیستی شهرستان مشهد تشکیل می‌دهند که در دور اول و دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 در این مرکز حضور پررنگی داشته و پاسخگوی انتقادات، پیشنهادات و شکایات مردم در روز برگزاری انتخابات بوده‌اند.

دکتر مسعود فیروزی افزود: این مرکز در محل فرمانداری شهرستان مشهد مستقر می‌باشد. شهروندان با تماس با سامانه 051-32305 می‌توانند هر موردی که مدنظر آنها است مانند مشاهده تبلیغات در محل صندوق‌های رای، بیان شکایات و انتقادات، نیاز به صندوق سیار و... در روز برگزاری انتخابات با این سامانه در میان بگذارند و به‌محض بیان این موارد به‌سرعت از ناحیه فرمانداری موضوع پیگیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق مشاهدات نیروهای فعال در این مکان، در حال حاضر بیشترین تماس‌ها با این سامانه را درخواست برای صندوق سیار به خود اختصاص داده‌ است. لازم بذکر است که درخصوص جامعه هدف بهزیستی از قبل نامه‌نگاری‌ها و نیازسنجی‌ها انجام گرفته و هماهنگی‌های لازم جهت اعزام صندوق سیار به مراکزی نظیر مرکز نگهداری سالمندان، مراکز توانبخشی، مراکز تجمعی و آسایشگاهی تحت نظارت بهزیستی یا مددجویانی که نیاز به حضور صندوق سیار در منزل خود داشتند، انجام گرفته و صندوق سیار به این اماکن اعزام گردیده است.

کد خبر 111385

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد