پیام مدیرکل بهزیستی استان البرز برای حضور پرشور در انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری منتشر شد

بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ *خدا حال هیچ قومی را دگرگون نخواهد کرد تا زمانی که خود آن قوم حالشان را تغییر دهند. سوره .رعد آیه ۱۱


به‌گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛متن این‌پیام‌بدین شرح است:

همکاران گرامی،جامعه هدف معزز و خانواده بزرگ بهزیستی؛پس از شهادت جانسوز رئیس جمهور محبوب و مردمی شهید آیت‌الله دکتر رئیسی،بار دیگر نگاه جهانیان به صحنه انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی دوخته شده است.

بدیهی است در این شرایط خطیر حضور حدأکثری شما در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همگام با ملت غیور ایران اسلامی،همچون گذشته مشت محکمی بر دهان مستکبران،یاوه گویان و دشمنان این مرز و بوم و مایه مجد و عظمت و اقتدار نظام مردم سالار دینی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

تجربه موفق برگزاری بیش از ۴۰ انتخابات سراسری در طول دوران انقلاب اسلامی نشان داده است که انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه،نماد مردم سالاری و مشارکت مردم در سرنوشت خویش است.
خانواده بزرگ بهزیستی نیز همچون گذشته و بمنظور پاسداشت خون شهداء انقلاب و ادای دین به شهداء خدمت و رئیس جمهور شهیدمان،انشاءالله در پانزدهم تیرماه با مشارکت آگاهانه و مسئولانه پشتیبانی خود را از ادامه مسیر انقلاب نشان خواهند داد.
اداره کل بهزیستی استان البرز،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خادم الرضا (ع)،شهید جمهور حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهداء همراهش،از اقشار مختلف مردم،بویژه کارکنان،جامعه هدف بهزیستی و خانواده ایشان‌ دعوت می نماید تا برای انتخاب فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور آینده کشور،در ‌پانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ پای صندوق های رأی حضوری پرشور و فعال داشته باشند.


ومن‌الله التوفیق


وجیهه محمدی فلاح
مدیرکل بهزیستی استان البرز

کد خبر 111365

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد