آغاز فاز دوم نشست صمیمی در ۵۰۰ محله هدف در قالب رویداد ظرفیت سازی اجتماعی

در قالب رویداد ظرفیت سازی اجتماعی، فاز دوم نشست صمیمی در ۵۰۰ محله هدف( هر شهرستان یک محله) با سفر معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان های ایلام، کرمانشاه و کردستان و دیدار با جامعه هدف آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، رویداد ظرفیت سازی اجتماعی و فاز دوم نشست صمیمی در محلات هدف به منظور دیدار با جامعه هدف ۵۰۰ محله کم برخوردار کشور با محور پویش "چله خدمت" به یاد شهید جمهور آغاز شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر به استان ایلام ضمن دیدار با مسئولان استانی در شهرستان های ایوان و چوار با جامعه هدف دیدار و گفت و گو کرد. همزمان میز ارتباطات مردمی همزمان در سایر شهرستانهای استان در مجموع به تعداد ۱۲میز خدمت با حضور نمایندگان اعزامی از اداره کل بهزیستی برگزار و درخواستهای مردمی از معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور جمع بندی  شد.

علی محمد قادری در ادامه این رویداد به استان کرمانشاه سفر کرد و در شهرستان سنقروکلیایی، در راستای طرح چله خدمت و با هدف تکریم و پاسخگویی به نیازهای جامعه شریف بهزیستی و همچنین گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهیدان راه خدمت، با مددجویان این سازمان در شهرستان هرسین دیدار کرد.

وی هم چنین در ادامه سفر وارد استان کردستان شد و پس از دیدار با مسئولان استان در ادامه فازدوم نشست صمیمی با جامعه هدف شهرستان کامیاران دیدار کرد.

همزمان با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در هر استان میز ارتباطات مردمی در شهرستان های استان به منظور رسیدگی به درخواست های مردمی برگزار شد.

گفتنی است؛  این نشست های صمیمی در فاز نخست در ۱۰۰ محله و منطقه کم برخوردار کشور برگزار شد و بیش از ۱۳ هزار ملاقات نزدیک با جامعه هدف در 100 محله هدف و با حضور ارکان ظرفیت سازی اجتماعی و مشارکت دستگاه ها، خیرین، گروه های مردمی و جهادی صورت گرفت.

سازمان بهزیستی درجهت پیگیری مسائل جامعه هدف در راستای  شتاب دهی و ایجاد سکوهای جدید برای حل مسائل جامعه هدف اقدام به طراحی مدلهای جدیدی کرده که یکی از این مدلهای ویژه که در فضای نوآورانه و شتاب دهنده صورت گرفته، موضوع ایجاد رویداد ظرفیت سازی اجتماعی است که در آن هم افزایی نهادها و دستگاه های دولتی، گروه های مردمی و حلقه های میانی و همه ظرفیت های موجود در سطح کشور برای حل مسئله مردم و جامعه هدف سازمان بهزیستی صورت می پذیرد.

کد خبر 111180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =