نشست مدیرکل بهزیستی استان با معاون دادستان استان به مناسبت هفته قوه قضائیه و مبارزه با مواد مخدر

به مناسبت هفته قوه قضائیه و هفته مبارزه با مواد مخدر شنبه 1403/4/9 جلسه ای با حضور دکتر نادریان ، معاون دادستان استان ، اسماعیل دامیار مدیرکل بهزیستی استان ، مرجان خلفی ، سرپرست معاونت پیشگیری بهزیستی و رقیه الهی کارشناس مسئول دفتر اعتیاد در دفتر معاون دادستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد / اسماعیل دامیار مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه با اشاره به رهنمودهای شهید جمهور و نگاه ویژه ایشان به آسیب های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی  بویژه معضل اعتیاد و مقابله تمام عیار با مواد مخدر از ورود و توزیع گفتند عملکرد یکساله بهزیستی استان در زمینه پیشگیری و کاهش آسیب و درمان اعتیاد را تشریح نمودند.

دکتر نادریان در ادامه این جلسه از طرح ها و عملیات های کاری و اجرایی محتلف در زمان رئیس جمهور شهید اشاره نمودند و از اداره کل بهزیستی استان جهت اقدامات ارزشمند در این راستا تقدیر و تشکر نمودند.

ایشان اقدامات قوه قضاییه در امور پیشگیری از مواد مخدر را تشریح و عنوان نمودند  طبق قانون نظام مقدس جمهوری اسلامی همه دستگاههای اجرایی ملزم و مکلف به اجرای طرح های پیشگیری از اعتیاد می باشند که در این زمینه یاری گر اداره کل بهزیستی استان باشند.

کد خبر 111073

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد