تیم فوتسال فرزندان مراکز شبه خانواده بهزیستی خراسان جنوبی، قهرمان مسابقات کشوری شد 

تیم فوتسال فرزندان مراکز شبه خانواده بهزیستی خراسان جنوبی، در مسابقات کشوری زیر ۱۴ سال در تنکابن شگفتی ساز شد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی، تیم فوتسال فرزندان مراکز شبه خانواده بهزیستی استان در رده سنی زیر ۱۴ سال، با اقتدار توانست عنوان قهرمانی را کسب نماید.
️حسن رحیمی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در این خصوص گفت: مسابقات فوتسال فرزندان مراکز شبه خانواده سازمان بهزیستی کشور در رده سنی زیر ۱۴ سال، از تاریخ ۲ لغایت ۷ تیرماه سالجاری، با حضور ۲۹ استان به میزبانی استان مازندران (شهرستان تنکابن) برگزار شد.
️رحیمی افزود: تیم فوتسال فرزندان بهزیستی استان با ارائه بازی های درخشان و مقتدرانه، و پس از برگزاری ۵ بازی، به مسابقه فینال راه یافتند و در بازی نهایی مقابل تیم قدرتمند خراسان رضوی، با نتیجه ۸ بر ۳ به پیروزی دست یافتند و با اقتدار، قهرمان این دوره از مسابقات شدند.
️معاون امور اجتماعی بهزیستی استان، ضمن تبریک این موفقیت به جامعه ورزش و خانواده بزرگ بهزیستی استان ، کسب این موفقیت را حاصل برنامه ریزی، همبستگی، اتحاد و انسجام تیمی، بیان کرد. رحیمی اظهار داشت: این موفقیت بزرگ بار دیگر نشان داد که همدلی و هم افزایی می‌تواند در همه عرصه‌ها، ما را به قله‌های پیروزی و پیشرفت رهنمون سازد.
️گفتنی است: اقایان لطفی و اعتمادی نیا، بعنوان مربی و سرپرست، تیم اعزامی استان به مسابقات را همراهی کردند.

کد خبر 111055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد