برگزاری جلسه شورای معاونین بهزیستی استان با موضوع بزرگداشت هفته بهزیستی

برنامه ریزی به منظور اطلاع رسانی شایسته خدمات بهزیستی به عموم مردم و جامعه هدف، ارائه خدمات رایگان و متمرکز به جامعه هدف با ایجاد غرفه های مناسب و در دسترس از جمله موضوعات مورد بحث در اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، سرپرست اداره کل بهزیستی استان در این جلسه ضمن تاکید بر سیاست های کلی سازمان در راستای اجرای برنامه ها و دستورالعمل ها،  توسعه ارائه خدمات به گروه هدف را از مهمترین اهداف ذکر کرد  و گفت:  در راستای سیاست های سازمانی، برنامه محوری و استفاده حداکثری از ظرفیت های درون و برون سازمانی برای ارتقای کیفیت زندگی گروه هدف، مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: انعکاس فعالیتهای ابتکاری و شاخص به ستاد بهزیستی کشور، تکریم مراجعان و جامعه هدف و اطلاع رسانی فعالیتها به ذینفعان، انعقاد تفاهم نامه جهت مناسب سازی ادارات، موزه ها و گردشگاهها و ارائه برنامه های حوزه های مختلف جهت بزرگداشت هفته بهزیستی مد نظر قرار گیرد.

در ادامه گزارش اقدامات اعضا در زمینه اجرای طرح ها و برنامه های سازمانی، رصد چالش های موجود و ارائه نظرات و پیشنهادات تخصصی برای تصمیم گیری جهت خدمت رسانی و تحقق اهداف عالیه سازمان در دستور کار قرار داشت.

کد خبر 111026

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد